مسکو میزان ناسیونالیسم را تعیین می کند

زمان: 20:07
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775974

جمشید حیرآبادی گفت: سطح مسابقات کشتی جهان مانند مسابقات دوره قبل بود و انتظار داریم او این عملکرد را در مسابقات جهانی مسکو تکرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمشید حیرآبادی در گفتگو با شبکه خبری تهران وی با ارزیابی رقابت های قهرمانان کشتی جهان و عملکرد کشتی گیران در کشورمان گفت: ما باید از دو جنبه به این موضوع نگاه کنیم؛ اول اینکه مردم در شرایط فعلی بسیار خوشحال بودند و عملکرد رزمندگان نشاط را برای جامعه به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه کارکنان ، رزمندگان و کارکنان فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را برای برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی انجام داده اند ، افزود: کسب چهار مدال طلا در مدال جهانی باید در تاریخ ثبت شود و به نظر من این موضوع منحصر به فرد است. و حتی در نوع خود. “

مربی تیم ملی کشتی در المپیک لندن گفت: واقعیت این است که سطح مسابقات کشتی جهانی مانند دوره قبل است و این از تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی مسکو انتظار می رود. ” این عمل را تکرار کنید تا کمی ساده شود.

و از سوی دیگر ، 90 درصد کشتی گیران با استعداد و عنوان دار مانند کشتی گیران کوبایی یا روسی (در وزن های زیاد) در جام جهانی نروژ شرکت نکردند و کیفیت تیم ملی کشتی در بازیهای سال آینده در مسکو مشخص می شود. ، زیرا بسیاری از کشتی گیران جهان عناوین زیادی دارند و در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

حیرآبادی با بیان اینکه باید منتظر ماند و کیفیت تیم ملی کشتی در المپیک پاریس را دید ، گفت: آنها کار کردند.

وی یادآور شد: عملکرد موفقیت آمیز تیم ملی کشتی در جام های جهانی گیج کننده بود ، به طوری که مسئولان بدانند با الهام بخشیدن به امید و انگیزه در جامعه ورزش ، می توان پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشت. در کشورهای دیگر ، ما باید ورزش را در بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم. “

مربی تیم ملی فرانسه در المپیک لندن بر مأموریت مهم معاونان و کارکنان وزارت ورزش برای توسعه و اشاعه ورزش در جامعه تاکید کرد و توضیح داد:

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید