مشتری گزینه جدید استقلال و پرسپولیس

مشتری گزینه جدید استقلال و پرسپولیس

شهریار موگانلو یکی از بهترین مهاجمان چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. این بازیکن در ابتدای فصل نتوانست عملکرد خوبی در تیم تحت هدایت مورایس داشته باشد اما رفته رفته جایگاه خود را تثبیت کرد تا اینکه به عنوان موثرترین بازیکن تیمش در پنج بازی اخیر لقب گرفت.

او در دیدار مقابل سایپا در جام حذفی هت تریک کرد و مقابل استقلال نیز عملکرد خوبی داشت و با پنالتی گرفته شده مبنای پیروزی تیمش قرار گرفت. در عین حال استقلال و پرسپولیس می خواهند این بازیکن را در ایران به خدمت بگیرند اما او در خارج از ایران هم مشتری دارد.

اتحاد کلبا و فرهاد مجیدی جزو اولین تیم هایی بودند که می خواستند موگانلو این بازیکن را به لیگ امارات برساند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. حالا شنیده ها حاکی از آن است که یکی دیگر از باشگاه های مطرح اماراتی نیز ستاره سپاهان را می خواهد.

الشارجه، رهبر فعلی لیگ امارات، اکنون در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی در لیست خارجی خود است. شارجه بازیکنانی مانند میرالم پیانیچ، ستاره سابق رم، یوونتوس، بشیکتاش و بارسلونا، پاکو آلکاسر، ستاره سابق بارسلونا و دورتموند دارد و کایو، ستاره سابق بنفیکا از عملکرد ماخت دیوپ راضی نیست و قصد دارد مقانلو را با این بازیکن جایگزین کند. بازیکن 35 ساله سنگالی.

سپاهان قصد ندارد بازیکن خود را به هیچ تیم داخلی بدهد اما خوزه مورایس اعلام کرده است که منافع بازیکن و باشگاه را در نظر خواهد گرفت.

در نهایت باید دید سپاهان چه جایگاهی در قبال این انتقال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید