مشکلات استفاده از پدیده لیگ جوان برای آبی ها

مشکلات استفاده از پدیده لیگ جوان برای آبی ها

پس از حضور این بازیکن در باشگاه گل گهر، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به این قرارداد اعتراض کرد و اعلام کرد که از این بازیکن و باشگاه گل گهر به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهد کرد.

طبق قانون عواقب، فسخ قرارداد بازیکن به عهده بازیکن و باشگاهی است که او را به کار می گیرد. اگر در این صورت کمیته اساسنامه به باشگاه ماشینی رای دهد، امیر شهیم و باشگاه گل گهر جریمه و حتی محرومیت خواهند شد.

باشگاه گل گهر فصل گذشته به دلیل استفاده از بازیکنان گابنی در ترکیب 7 امتیاز از دست داد. بنابراین برای اینکه در فصل پیش رو با مشکلی مشابه مواجه نشود ابتدا باید منتظر رای کمیته وضعیت در مورد درخواست تجدیدنظر باشگاه موتور باشد. زیرا با استفاده از این بازیکن در ترکیب، در صورت حق با باشگاه ماشین سازی، بازی های گهر 3 بر صفر به سود حریفان اعلام می شود.

فصل گذشته در حالی که نتایج بازی های گل گهر 3 بر صفر به نفع حریف اعلام شده بود، کمیسیون روابط بین الملل حضور گابنی ها در تیم گل گهر را قانونی دانست و حتی سازمان لیگ نیز بازی صادر کرد. کارت برای این بازیکن بنابراین صرف اظهارات بازیکن و حتی سازمان لیگ نباید دلیل قانونی برای گل گهر باشد و تصمیم مراجع قضایی اتحادیه فوتبال انگلیس از جمله کمیته تعیین وضعیت در مورد امیرشهیم حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید