آلومینیوم پدیده لیگ برتر است/ بسیاری از مشکلات پرسپولیس مالی است

زمان: 20:32
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780543

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در اراک برای همه تیم ها سخت است، با تیمی بازی داریم که تیمی کار و یکنواخت است و یکی از پدیده های لیگ برتر بوده و هست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش در نشست خبری تیمش مقابل آلومینیوم در اراک با تشکر از استقبال هواداران اراکی از تیم پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالیم که به باصفای اراک آمدیم. از این عزیزان خواهشمندم بحث پروتکل ها را پیگیری کنند، چون ما هنوز مبتلا به بیماری عروق کرونر هستیم و ممکن است کمی به آن عادت کرده باشیم، اما خطر نزدیک ماست و باید رعایت کنیم، دوست داریم طرفداران را ببینیم. اما ما نگران سلامتی آنها هستیم. و این مهمترین چیز است.

آلومینیوم پدیده لیگ برتر است/ بازی در اراک برای همه تیم ها سخت است

وی در خصوص دیدار دو تیم افزود: هفته سوم را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول این دیدار بسیار حساس است. ما یک مسابقه با تیمی داریم که یک تیم کار است و یکی است. از پدیده های لیگ برتر. آلومینیوم خوب کار می کند و شرایط خوبی برای تیم دارد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیم آلومینیوم ساختار و امکانات خوبی دارد و می تواند در آینده یک باشگاه کاملا حرفه ای باشد. اگر برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوبی در این بخش انجام شود، قطعا تیم آلومینیوم می تواند یکی از مدعیان قهرمانی و قطبی باشد.» فوتبال خود را تصور کنید، اما این روند زمان می برد و آنها باید برنامه مدونی داشته باشند.

گل محمدی گفت: بازی در اراک برای همه تیم ها سخت است و بازی سختی در پیش داریم و با تمام تمرکز وارد این دیدار می شویم، مدیریت بازی بسیار مهم است و باید بتوانیم به بازی سرعت دهیم. “

وی افزود: به نظر می رسد زمین ورزشگاه وضعیت خوبی دارد و امیدواریم بازی باکیفیتی داشته باشیم. مطمئنم این دیدار فنی و جذاب خواهد بود و خدای ناکرده بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم که برای ما بسیار مهم است. هدف ما قطعاً کسب سه است.» این یک امتیاز است، اما باید برای آن بجنگیم.

بسیاری از مشکلات پرسپولیس مالی است/ وضعیت قضایی نگران کننده است

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده در خصوص عدم صدور مجوز حرفه ای به باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه بحث مجوزهای حرفه ای حل شده و به نظر می رسد موضوع نباید به اینجا کشیده شود. البته خیلی از مشکلات ما مالی است و حدود 100 میلیارد تن به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار هستیم، «اگر این پول را بدانند بدون مشکل مجوز حرفه ای می گیرم.

گل محمدی در این خصوص ادامه داد: شرایط تیم های ایرانی خوب نیست و این نشان می دهد که متاسفانه فوتبال ما ضعیف است و باید روی این مسائل کار و سرمایه گذاری زیادی کرد.

سرمربی پرسپولیس ضمن گلایه از داوری بازی های دو هفته اخیر این تیم گفت: با توجه به اتفاقات دو هفته اخیر هواداران ما تا حدودی نگران بحث های داوری و اتفاقاتی که در مقایسه برای ما افتاده است. با تیم هایی که به راحتی تنبیه شدند.» شاید ناامید کننده باشد زیرا گل سالم ما در هفته گذشته مردود شد و پنالتی فولاد به نظر کارشناسان پنالتی نبود که امیدواریم با دقت بیشتری بررسی شود.

باید روی دفاع بیشتر تمرکز کنیم/ فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد!

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس نیز تصریح کرد: چهار گل از پنج گل پرسپولیس در دو هفته اخیر توسط مهاجمان به ثمر رسیده است و این یک نکته واضح است. البته بحث دو گل زدن در دو بازی نگران کننده است. و باید سعی کنیم بیشتر روی دفاع تمرکز کنیم.» با این حال، هر اتفاقی که از نظر فنی برای تیم بیفتد بر عهده سرمربی است و ما باید مشکلات را حل کنیم.

گل محمدی تاکید کرد: شاید در چند روز آینده امکان افتتاح پرسپولیس وجود نداشته باشد اما امیدواریم شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. برخی از مشکلات ما به دلیل تبعیض در قوانین برخی تیم ها است و متاسفانه شرایطی فراهم شده که فقط تیم نمی تواند از 16 تیم بازیکن خارجی بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات باشگاه واقعاً بزرگ است اما ما همیشه با امید و با تمام توان به نیابت از هواداران کار کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید