بسیاری از مشکلات شهرستان/ لزوم اولویت بندی مشکلات ناشی از کمبود منابع مورد رصد قرار گرفت

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801491

خسروی گفت: پیگیری اخذ مجوز ساخت بیمارستان محلی در قهستان، اخذ مجوز بخش جدید در میاندشت با همکاری سایر مسئولان، پیگیری برای اخذ ماده 23 و دستور ملی جاده بیرجند – گزیک، و دیگران. در تهران ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا; به نقل از مشرق، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران و مسئولان شهرستان درمیان گفت: مجوز قطعه جدید میانداش با همکاری سایر مسئولان به دنبال اصل 23 و ملی است. سفارش بیرجند-گزیک، ایجاد جایگاه CNG در شهرستان درمیان، تلاش برای ایجاد یا بازگرداندن کشتارگاه در آن شهرستان به زنجیره تولید بخش خصوصی، ایجاد اداره ثبت در درمیان، پیگیری برای جبران سیلاب اردیبهشت 1400 پیگیری اقدامات احیای قنوات، بازگشایی مرز و آسیاب 73، پیگیری مکاتبات و بازدید مردمی.

وی افزود: از 15 میلیارد تن بودجه متعلق به نماینده مجلس در سال 1400، یک میلیارد تن برای مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، 7 میلیارد تن برای شهرستان بیرجند و 7 میلیارد تن بین درمیان و شهرستان. هوسف از هم جدا شدند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری تورهای مختلف در روستاهای حوزه انتخابیه گفت: مزیت این تورها این است که مردم از نزدیک با مسئولان و مسئولان و مسائل و مشکلات دیدار کنند. نزدیک.

خسرو با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که نماینده نباید در عزل، نصب و اجرای احکام دخالت کند، افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این موضوع باید در بین مردم پرورش داده شود زیرا در واقع دخالت نماینده در پرونده های اجرایی به ضرر مردم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان مثال من 9 سال است که چندین بار موضوع بیمارستان خوسف را دنبال می کنم و به دلیل این پیگیری ها حتی خواندن زندگینامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را برای رای اعتماد قطع کردم و از طریق دوستان دیگر با وی آشنا شدم.

خسروی گفت: وظیفه اصلی نماینده حضور در جلسه علنی مجلس و کمیته های تخصصی است و البته کار اجرایی نیز تکلیف ذاتی نیست. اگر نماینده باید کار اجرایی انجام دهد باید افراد داشته باشد.

وی بیان کرد: هم اکنون باید مشکلات شهرستان را اولویت بندی کرد تا مشکلات ناشی از کمبود منابع به دلیل سفر فرماندار به این شهرستان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید