شفاف سازی طرح های اقتصادی مجلس / طرح های تامین مالی تولید و زیرساخت ها می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند

ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791436

نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید؛

جعفر گادری با اشاره به برنامه های اقتصادی مجلس گفت: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت ها می تواند بسیاری از مشکلات مرتبط را حل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر گادری در گفت و گو با مرصادنیوز درباره برنامه های اقتصادی مجلس گفت: طی یکی دو هفته آینده علاوه بر بررسی بودجه 1401، بررسی اصلاحیه صندوق توسعه ملی در دستور کار مجلس قرار می گیرد. . کمیسیون اقتصادی مجلس

وی افزود: امیدواریم با توجه به برگزاری حدود شش جلسه در کمیسیون اقتصادی بتوانیم اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی را هر چه سریعتر در دستور کار قرار دهیم.

گادری افزود: همچنین طرح ایفای مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی دستگاه ها در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله طرح هایی است که به تصویب رسیده و در دستور کار بررسی قرار می گیرد.

وی از دیگر پروژه های مهم، پروژه پالایش نفت را با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و تحویل کالا و خدمات از خارج خواند و گفت: با یکی دو جلسه در کمیته برنامه و بودجه کل طرح تصویب شد که امیدواریم به این مهم برسد. که به تفصیل بیان خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در دادگاه حضور داشته باشید.

گادری با اشاره به اینکه طرح تامین مالی تولید و زیرساخت چندین بار در مرکز پژوهش ها و مجلس بررسی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح می تواند بسیاری از مشکلات تامین مالی تولید و زیرساخت ها را حل کند.

وی افزود: همه طرح های ذکر شده کلیدی و اساسی است و می تواند گرهی از مشکلات کشور بگشاید که در تلاش هستیم از طریق کمیسیون جهش تولید و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این مشکلات را به مجلس برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید