مشکل بزرگ بازیکن یحیی و پرسپولیس؛ آیا مهاجم قرمز می رود؟

مشکل بزرگ بازیکن یحیی و پرسپولیس؛  آیا مهاجم قرمز می رود؟

پس از شایعات فراوان، یحیی گل محمدی با جدایی تامیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس موافقت کرد. با توجه به پیوستن لوکادیا به پرسپولیس و این باشگاه به دنبال شیخ دیابه برای جایگزینی این مهاجم ازبکستانی است.

در شرایطی که از پیکان به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده، به نظر می رسد در حال حاضر اختلاف مالی بر سر راه این انتقال قرار گرفته است. گفته می شود قرارداد این مهاجم ازبکستانی با سرخ ها برای لیگ بیست و دوم 175 هزار دلار است و باشگاه پیکان تنها حاضر است برای یک فصل 100 هزار دلار به این بازیکن بپردازد و تمایلی به پرداخت بیشتر به تمیرف ندارد.

البته با توجه به اینکه پرسپولیس تا فردا باید تکلیف جذب بازیکن خارجی خود را مشخص کند و برای این کار باید با تمیروف قطع همکاری کند، شاید درویش باید با این مهاجم ازبکستانی برای پرداخت بخشی از قراردادش با پرسپولیس به توافق برسد. کی میتونه نام ببره او را از لیست خارج کنید و این احتمال وجود دارد که مهاجم دیگری بتواند دیاباته را به تیم خود اضافه کند.

اگر به دلایلی بازیکنان پرسپولیس موفق به دریافت رضایت نامه تامیروف نشوند، بدون رضایت نمی توانند نام او را از لیست حذف کنند زیرا آن بازیکن می تواند از قرمزها در فیفا شکایت کند و پرونده جدیدی علیه پرسپولیس تشکیل خواهد شد. طبق آخرین اطلاعات این مشکل قابل حل است و مدیران پرسپولیس در حال مذاکره برای فسخ قرارداد تامیروف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید