مشکل بزرگ پرسپولیس؛ آیا پشت قرمز شکسته می شود؟

مشکل بزرگ پرسپولیس؛  آیا پشت قرمز شکسته می شود؟

حسین بادامکی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی و صعود زودهنگام این تیم به جام جهانی قطر گفت: خوشبختانه تیم ملی در این رقابت ها شرایط خوبی داشت و بعد از شرایط سختی که تجربه کردیم. آنها با ویلموتس در مرحله قبل بسیار قوی بودند. “آنها با انگیزه و تمرکز کار کردند.

وی افزود: این بهترین تیم ملی ایران در چند دهه اخیر است. تعدادی از ملی پوشان لژیونر هستند و فوتبال آنها شخصیتی پیدا کرده است. ما گروه ساده ای نداشتیم و عملکرد عالی تیم ملی ایران چنین تاثیری را ایجاد کرد. رقبای ما همیشه برای تیم ملی ایران مشکل ایجاد کرده اند و تمرکز خوب بازیکنان باعث شده تا هیچ یک از تیم های عراق، سوریه و امارات نتوانند به مصاف ما بروند.

ملی پوش سابق گفت: اسکوچیچ عالی کار می کند و به راحتی به جام جهانی رسیدیم. ما در اکثر مسابقاتی که با این مربی انجام دادیم سخت کار کردیم و موفق بودیم. تا جایی که من از او اطلاع دارم، صادقانه بگویم، همه تیم هایی که او هدایت می کرد، فوتبال خوبی داشتند و بهتر است در جام جهانی با او باشیم.

وی افزود: فکر می کنم اسکوچیچ در تیم ملی ایران کار بزرگی انجام داد. البته از زحمات کریم باقری و وحید هاشمیان نیز نباید گذشت. این دو نفر قطعا کمک زیادی به تیم ملی کرده اند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی قطر گفت: نباید روی باد صعود بخوابیم. متاسفانه جو تیم ملی همیشه به گونه ای بوده که بعد از صعود فدراسیون از اردو و بازی تدارکاتی غافل شد. تیم ملی باید برای جام جهانی آماده باشد و تمام موارد درخواستی سرمربی و دستیارانش علیه هم باشد تا بتوانیم از گروه خود خارج شویم. اگرچه شانس در این موضوع دخیل است، اما امیدوارم از جام جهانی 2018 با گروه آسان تری روبرو شوم.

وی در خصوص وضعیت عجیب پرسپولیس افزود: متاسفانه صحبت از وضعیت بد پرسپولیس تکرار می شود. نمی دانم پرسپولیس با این همه هوادار تا کی چوب حکومت بد را می خورد.

بادامکی گفت: پرسپولیس بعد از 5 قهرمانی متوالی لیگ امسال همتراز با لیدر است و به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارد، این تیم از نظر فنی نتایج خوبی گرفته اما چرا آرامش ندارد؟

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها جدا از دریافت مطالباتشان چه می خواستند؟ تیمی که بارها قهرمان ایران شده و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است چرا باید با چنین شرایطی مواجه شود؟

وی افزود: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان به صدای اعتراض هواداران پرسپولیس توجه کند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کند. درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس تازه وارد است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و امیدوارم بتواند هر چه زودتر بودجه کافی برای رفع مشکلات را تامین کند.

بادامکی با انتقاد از وضعیت پرسپولیس گفت: اولین تیمی که در سال های اخیر دو بار قهرمان ایران شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید از آسیا کنار گذاشته می شود؛ حالا که سرمربی موفق این تیم فرار می کند. آیا ممکن است این همه اتفاقات بد برای یک تیم مبارز بیفتد و حواشی در روند آن تاثیری نداشته باشد؟ اگر مواظب نباشی لبه های پرسپولیس شکسته می شود.

وی تاکید کرد: در شرایطی که رقبا در حال اصلاح نقاط ضعف خود هستند، پرسپولیس درگیر حواشی مختلفی است و بدیهی است که این اتفاقات در طول فصل تاثیر منفی بر تیم خواهد گذاشت. امیدوارم مشکلات پرسپولیس زودتر حل شود تا شاهد ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید