جام مشکل بزرگ پرسپولیس روی سر مربی بدنساز شکسته نمی شود!

جام مشکل بزرگ پرسپولیس روی سر مربی بدنساز شکسته نمی شود!

وی در دفاع از عملکرد خود در تیم پرسپولیس گفت که مصدومیت بازیکنان در طول فصل به دلیل تمرینات بدنی این تیم نبوده و از جمله با تمرینات ویژه ای که برای مصدومان در نظر گرفته کمک کرد زودتر به تیم بازگردند. .

در هر صورت مظاهر رحیم پور از کادر فنی تیم پرسپولیس جدا شد و به تیم هواداران رفت و مربی بدنساز اسپانیایی به کادر فنی پرسپولیس آمد و تمرینات تدارکاتی این تیم را تماشا کرد. با این حال 5 بازیکن تیم پرسپولیس مصدوم هستند و ممکن است تعدادی از آنها به هفته های ابتدایی مسابقات راه پیدا نکنند.

وحدت حنان اف، مهدی عبدی، کمال سغام نیا، حامد پاکدل و مهدی ترابی 5 بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند. البته کمال به تمرینات گروهی این تیم بازگشته و هفته آینده می تواند در ترکیب به میدان رفته و پرسپولیس را در دیدارهای دوستانه همراهی کند.

بدون شک اگر مصدومیت بازیکنان در دوران مربیگری مظاهر رحیم پور رخ می داد، تمام جام ها و کوزه ها بر سر مربی بدنساز تیم شکسته می شد، اما حالا که مربی خارجی هدایت بدنسازی تیم پرسپولیس را برعهده گرفته است، دلیلی برای مصدومیت ها مطرح می شود. احتمالا کمبود آمادگی، تغذیه و خواب بازیکنان است.

پزشک تیم پرسپولیس در مورد مصدومیت تیم پرسپولیس می گوید: وحدت خانانف در دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران دچار رگ به رگ شدن رباط MCL داخلی از ناحیه زانو شد این بازیکن باید هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد. مهدی ترابی مهدی دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران شد و با تدابیر پزشکی و تمرینات ویژه هفته آینده به تمرینات گروهی بازخواهد گشت. حامد پاکدل نیز دچار کشیدگی عضله کشاله ران بود و زیر نظر کادر پزشکی این تیم بود و تلاش می کنیم هر چه زودتر به تمرینات تیمی برگردیم اما کمال ساغد موفق نشد. خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی روز گذشته کمال به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه های تیم حضور داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، عبدی نیز در پی مصدومیتی که در تمرینات ایجاد کرد و با تشخیص کشیدگی عضلات چهار سر ران، به امرای اعزام شد و قرار است دو تا سه هفته تحت نظر کادر پزشکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید