مشکل بزرگ برای ستاره استقلال

مشکل بزرگ برای ستاره استقلال

الهیار صیادمنس چند روز پیش با انتشار پستی از هواداران زوریا خداحافظی کرد و به تیم فنرباغچه ترکیه بازگشت. حالا او منتظر است تا بفهمد فصل آینده کجا بازی خواهد کرد.

صیادمنس تا فصل 2024 با این تیم ترکیه ای قرارداد دارد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می خواهد در تیمی غیر از فنرباغچه به بازی خود ادامه دهد و البته باشگاه ترکیه ای تصمیم گرفته است که باشگاهی که الهیار صیادمنس را می خواهد این را بخرد. بازیکن دائما از فنرباغچه. همچنین تیم ترکیه ای برای فروش الهیار صیادمنس 3.5 میلیون یورو درخواست کرده است.

تیمی که این روزها حضور الهیار را زمزمه می کند اندرلخت بلژیک است. تیم ترکیه ای که دو سال پیش الهیار را با مبلغ 600 هزار دلار از استقلال خریداری کرده بود، هدف خود را 3.5 میلیون یورو برای فروش این مهاجم در نظر گرفته است، اما او هرگز به طور جدی از این بازیکن در تیمش استفاده نکرده است!

هیئت مدیره باشگاه بلژیکی در حال بررسی پیشنهاد باشگاه ترکیه ای است. در صورت موافقت با پرداخت 3.5 میلیون یورو به فنرباغچه، این بازیکن در تعطیلات زمستانی به بلژیک می رود اما در غیر این صورت باید به اردوی فنرباغچه ترکیه برگردد.

پیش بینی می شود الهیار در صورت بازگشت به فنرباغچه شانس کمی برای بازی داشته باشد، زیرا این تیم برای پایان کار تحت فشار است و مربی بیشتر تلاش می کند تا جا را برای نامزدها و بازیکنان باتجربه باز کند.

زوریا قصد داشت الهیار را به صورت دائمی به خدمت بگیرد، اما توان پرداخت 3.5 میلیون یورو به فنرباغچه را نداشت و باشگاه ترکیه ای از ادامه حضور قرضی این شکارچی در زوریا خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید