مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در امارات

مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در امارات

تیم فوتبال اتحاد کلبا می توانست به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کند اما در دیدار مقابل هورفکان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. بازی ای که شاگردان مجیدی تا دقیقه 90 با یک گل از حریف پیش افتادند اما در وقت اضافه یک پیروزی مهم را از دست دادند.

در آن دیدار کلبا یک پنالتی را هم از دست داد و نتوانست برتری را که با گل فوق العاده احمد عامر به دست آورده بود حفظ کند. گل آیلتون بوآ مورتی در دقیقه 90+12 برای شاگردان مجیدی راه نجاتی بود و هورفکان توانست با برد در بازی باخت از زمین خارج شود.

فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلبا در نشست خبری پس از بازی گفت: ما اصلا مستحق شکست نبودیم. ما تمام بازی را به جز 10 دقیقه آخر داشتیم. تیمی که تا دقیقه 88 1-0 پیش می رود و سپس 2-1 بازی را واگذار می کند تنها یک دلیل دارد.

وی ادامه داد: دلیلش هم این است که در دقایق پایانی حریف فعالتر و پرتلاشتر بود و به نتیجه رسید. باز هم تاکید می کنم که ما به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. باید در دقایق پایانی بازی تمرکز لازم را برای حفظ نتیجه داشتیم.

مجیدی در پایان گفت: چند بازیکن مصدوم شدند و مجبور شدیم آنها را تعویض کنیم که این موضوع به تیم ما آسیب زد. به تیم هورفکان و سرمربی این تیم تبریک می گویم اما به نظرم نتیجه مسابقه دروغ بزرگی بود.

اتحاد کلبا با این شکست فرصت رسیدن به رده هفتم جدول را از دست داد و از العین جلو افتاد تا با 17 امتیاز در رده هشتم باقی بماند. شاگردان مجیدی هفته آینده به مصاف تیم قدرتمند الجزیره خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید