مشکل جدید استقلال و ریکاردو ساپینتو در آستانه دربی

مشکل جدید استقلال و ریکاردو ساپینتو در آستانه دربی

دیدار دوستانه تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان که پنجشنبه گذشته برگزار شد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا استقلال تنها یک گل به ثمر برساند.

با نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر و تعداد گل های پرسپولیس مشخص می شود که حریف هفته دوازدهم استقلال در 11 بازی اخیر تنها 3 گل به ثمر رسانده است و همین مشکل کادر فنی تیم استقلال را مجبور کرد در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان راه های مختلفی را برای گلزنی امتحان کنید.

ناهماهنگی هافبک های هجومی استقلال در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان باعث شد آبی پوشان تهرانی در کنار لایه های دفاعی حریف جنوبی استقلال به جز یک بار در ابتدای بازی فرصتی برای باز کردن دروازه شاگردان رضا مهاجری پیدا کنند.

سرمربی استقلال پس از پایان این دیدار از عملکرد هافبک های هجومی برای تغذیه مهاجمان و بازیکنان خط حمله که موقعیت های این بازی را از دست دادند ابراز نارضایتی کرد و استقلالی ها باید این روزها آمادگی تاکتیکی و حمله به گل را داشته باشند. خودت را بگذار

لازم به ذکر است؛ علیرضا بیرانوند مهره اصلی تیم ملی و مرتضی پورعلیگنجی مدافع پرسپولیس از بازیکنان ثابت کارلوس کی روش در جام جهانی بودند و همچنین به طور منظم برای شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر به میدان رفتند. مسابقات لیگ

دیدگاهتان را بنویسید