مشکل رنگ صورتی مشخص شد. یحیی ترسو است

مشکل رنگ صورتی مشخص شد.  یحیی ترسو است

جمشید شاه محمدی درباره هفته دوم لیگ برتر و تساوی پرسپولیس و فولاد گفت: پرسپولیس در این بازی ناهماهنگ بود و عملکرد بسیار ضعیفی از قرمزها را شاهد بودیم. ما پرسپولیسی ها این سبک و شیوه بازی با پالشپوهوس را نمی پسندیم چون دوست داریم همیشه هجومی بازی کنیم و تیم های حریف از همان ابتدای بازی باید بترسند اما متاسفانه برعکس شد.

وی افزود: پرسپولیس ناجوانمردانه بازی می کند و اگر صد بازیکن و مهاجم دیگر هم بگیرد با این شیوه بازی قهرمان نمی شود. متاسفانه افکار یحیی گل محمدی بزدلانه است و به همین دلیل بازیکنان را ترسو کرد.

در ادامه شاه محمدی خاطرنشان کرد: بازیکنی را با 20 میلیارد تومان آوردند اما پاس ساده بلد نیست. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و وظیفه مربی است که بازیکنان را برای یک تیم بزرگ آماده کند اما وقتی گل محمدی ترسو است بازیکنان هم ترسو هستند.

مهاجم سابق ادامه داد: مشکل پرسپولیس در خط هافبک است نه حمله. در خط هافبک بازی وجود ندارد و هافبک ها توپ را نمی گیرند. اول از همه این هافبک باید پیشرفت کند تا تیم هجومی بتواند توپ های خوب و توپ های خوبی برای مهاجمان بگیرد.

در نهایت گفت: نمی دانم پرسپولیس بر چه اساسی کمک می کند؟ رامین رضاییان بهترین دفاع راست ایران در پرسپولیس را مازاد اعلام کرد و یک بازیکن دیگر را با قیمتی بالاتر به خدمت گرفت. اما هر بیننده غیر مربی می داند که رامین رضاییان بهترین دفاع راست حال حاضر ایران و به مراتب بهتر از اسماعیلی فر است. به نظر من اتاق فکری در پرسپولیس وجود ندارد و بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل علی پروین، فرشاد پیوس و …. آنها باید در باشگاه حضور داشته باشند و تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید