مشکل سربازی مقابل این ستاره برای پرسپولیس شدن؟!

مشکل سربازی مقابل این ستاره برای پرسپولیس شدن؟!

پس از عملکرد ضعیف دروازه بان های پرسپولیس در این فصل، نیاز به خرید یک دروازه بان بزرگ در پرسپولیس احساس می شود و علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی، گزینه اول پرسپولیس برای فصل آینده است. خود علیرضا نیز در روزهای اخیر از بازگشت پرسپولیس استقبال کرده و اگر اتفاقی نیفتد، این دروازه بان در یک سال مانده به جام جهانی به تیم سابقش برمی گردد.

در روزهای اخیر اما پس از جدی شدن بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد که علیرضا سال آینده سرباز می شود و نمی تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. اما پیگیری های ما نشان می دهد که علیرضا فعلا سرباز نخواهد بود و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نخواهد داشت.

شاید خیلی ها این را ندانند اما علیرضا بیرانوند از فوتبالیست های تحصیل کرده ماست. دروازه بان تیم ملی که در تیم بواویستا پرتغال بازی می کند لیسانس تربیت بدنی دارد و سال گذشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرد و قبول شد.

علیرضا هم اکنون در دانشگاه خرم آباد در رشته فیزیولوژی ورزشی تحصیل می کند و بیرانوند به دلیل این مشکل سرباز نمی شود. البته لازم به ذکر است که با توجه به حضور بیرانوند در فوتبال اروپا، او به صورت نیمه وقت تحصیل کرد. همچنین بر اساس قانون نظام استخدامی علیرضا به دلیل متاهل بودن و داشتن دو فرزند می تواند پس از 30 سالگی برای آزادی اقدام کند تا مشکل سربازی او به طور کامل حل شود. به این ترتیب و با توجه به دانشجو بودن بیرانوند یکی از دغدغه های پرسپولیسی ها برای فصل آینده برطرف می شود و علیرضا می تواند به راحتی با پرسپولیس قرارداد ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید