مشکل لئوناردو دی کاپریو 25 ساله است + عکس

مشکل لئوناردو دی کاپریو 25 ساله است + عکس

دی کاپریو که اکنون 47 سال دارد، جشن تولد 25 سالگی نامزدش کامیلا مورون را با جوک هایی مانند “این آخرین شمارش معکوس است!” مورد تمسخر و تمسخر قرار گرفت. کاربران توییتر خاطرنشان کردند که او هرگز با زنی در این سن رابطه جنسی نداشته است و به شوخی گفتند که اکنون باید از هم جدا شوند. طرفداران لئوناردو دی کاپریو به شوخی گفتند که این بازیگر هالیوود ممکن است مدت کوتاهی پس از تولد 25 سالگی از نامزدش کامیلا مورون که یک مدل است، جدا شود.

شیطنت آنلاین با نامزد لئوناردو دی کاپریو باعث شوخی طرفداران با دی کاپریو و تلاش قابل توجه او برای پایان دادن به روابط با شرکای سابق زندگی اش قبل از 25 سالگی شد. یکی از کاربران توییتر ویدیویی از تیک تاک این زوج با آهنگ سال The Final Countdown از اروپا را به اشتراک گذاشت که در مونتاژ این زوج منتشر شد. دنبال کنندگان بلافاصله انتخاب آهنگ ها را پسندیدند. آنها این آهنگ را اشاره ای به تولد مورون و آغاز پایان رابطه عاشقانه او با دی کاپریو می دانستند. شرکای جوان قبلی دی کاپریو ژیزل بوندشن، بار رافائل، آنا والیسینا، بلیک لایولی، کندال شولر، تونی گارن، کلی رورباخ و نینا آگدال هستند.

نامزد لئوناردو دی کاپریو مورون از سال 2017 زمانی که او فقط 20 سال داشت مورد علاقه دی کاپریو قرار گرفت. در سال 2019، او در 23 سالگی در مصاحبه ای با LA Times از منتقدان انتقاد کرد. او خاطرنشان کرد که ارتباطات زیادی در هالیوود و در تاریخ جهان وجود دارد که در آن افراد از نظر سنی بسیار متفاوت هستند. “من فقط فکر می کنم همه باید بتوانند با هر کسی که می خواهند ارتباط برقرار کنند. اگرچه آنها رابطه خود را از سال 2017 آغاز کردند، اما ناپدری مورون، آل پاچینو، سال ها پیش آنها را به یکدیگر معرفی کرد و با وجود اینکه آنها در بسیاری از رویدادهای خارق العاده شرکت کرده اند، این دو همیشه در یک صفحه هستند. آنها روی فرش قرمز رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید