کیانو ریوز به دی کاپریو/شیطان در شهر سفید پیوست


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888066

کیانو ریوز در مینی سریال Hulu شیطان در شهر سفید بازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش Variety، Hulu سفارش ساخت مینی سریالی با عنوان The Devil in the White City با بازی کیانو ریوز را داده است.

این سریال از روی کتابی به همین نام نوشته اریک لارسن اقتباس شده است.

“شیطان در شهر سفید” یک داستان واقعی است که بر شخصیتی به نام دانیل اچ متمرکز شده است. این برنهام است که نقش ریوز را بازی خواهد کرد. او یک معمار است که سعی می کند آثار خود را با نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال 1893 به تاریخ بنویسد. در همین حال، دکتر H. H. Holmes اولین قاتل زنجیره ای مدرن آمریکایی است که به دلیل “قلعه قتل” نامش با این نمایشگاه گره خورده است.

مارتین اسکورسیزی، ریک اوران، لئوناردو دی کاپریو و جنیفر دیویسون از جمله تهیه کنندگان این سریال هستند. کیانو ریوز علاوه بر بازیگری، تهیه کننده اجرایی نیز خواهد بود.

سام شاو فیلمنامه و تهیه کنندگی سریال را بر عهده خواهد داشت. تاد فیلد نیز کارگردانی آن را بر عهده داشت.

این اولین باری است که ریوز در یک نقش اصلی در تلویزیون آمریکا دیده می شود. او در اوایل کار خود در تعدادی از فیلم های تلویزیونی بازی کرد و بعدها با بازی در فیلم هایی مانند سرعت، نقطه شکست، کنستانتین و روزی که زمین ایستاد به شهرت رسید. «ماتریکس»، «جان ویک» و «بیل و تد» مجموعه فیلم هایی هستند که او را به شهرت جهانی رساندند.

به نظر می رسد این مرحله نهایی تبدیل این کتاب به یک اثر تصویری باشد. در سال 2010، دی کاپریو حقوق این کتاب را برای بازی در نقش هلمز در یک فیلم به دست آورد. اسکورسیزی در سال 2015 نگارش فیلمنامه را با بیلی ری آغاز کرد. نام تام کروز در سال 2004 با این پروژه پیوند خورد و سرانجام در سال 2019 اعلام شد که این پروژه به سریال تبدیل خواهد شد و چند ماه پیش اعلام شد که کیانو ریوز برای نقش اصلی این سریال انتخاب شده بود.

این سریال هشت قسمتی قرار است در سال 2024 از شبکه Hulu پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید