مصاحبه ای قدیمی و دیده نشده از قبل از معروف شدن الناز شاکردوست

مصاحبه ای قدیمی و دیده نشده از قبل از معروف شدن الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، بازیگر سینما ویدئویی از او در سال های ابتدایی بازیگری منتشر کرده است که نشان می دهد از افرادی که او را وارد عرصه بازیگری کرده اند تمجید می کند.

به گزارش سلام نو، الناز شاکردوست در 16 تیر 1363 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای لیسانس درام و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در انگلستان است.

الناز شاکردوست به عنوان فرزند دوم خانواده در تهران به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام «علی» و یک خواهر کوچکتر به نام «علیکا» دارد. پدرش فروشنده ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار است.

شاکردوست دانش آموز خوبی بود به حدی که دیپلم ریاضی و فیزیک را با معدل 23.9 گرفت و در کنکور هنر با معدل 11 بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

او از کودکی عاشق نواختن و پیانو بود به همین دلیل اطرافیانش متوجه استعداد ذاتی او شدند که در نهایت او را به تحصیل در رشته تئاتر در دانشگاه سوق داد و پس از ورود به دانشگاه در تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه

در سال 1381 در سن 19 سالگی به دعوت کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «یخ گل» به همراه محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» در این فیلم جلوی دوربین رفت.

شاکردوست پس از اولین تلاش خود در سال 1392 موفق به بازی در 4 فیلم «قتل آنلاین»، «عروس فراری»، «گل یخ» و «مجردها» شد که چهره او از فیلم «عروس فراری» در سال 1383 شناخته می شود. حضور در فیلم های «قاعده بازی»، «اتوبوس شب»، «کیش و مت» و «دو خواهر» آریسبی را به اوج شهرت رساند.

خانم شاکردوست تا به حال در سریالی حضور نداشته است اما سابقه حضور در دو سریال خانگی به نام های قلب یخی 1 و 2 و رالی ایرانی را دارد.