مصطفی آجورلو سیم آخر را زد

مصطفی آجورلو سیم آخر را زد

متن نامه مصطفی آجورلو خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
تبریک می گویم

توفیق جنابعالی و همکاران محترم را در رسیدگی محترمانه به موارد مطروحه در برنامه فوتبال برتر روز دوشنبه 28 دی ماه 1401 که شامل افترا و اکاذیب در مورد اینجانب و تخریب و تحریف تحولات و رویدادهای مثبت آن دوره می باشد. به مدت یک سال مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتم و با رعایت صداقت و ارائه پاسخ های مستند در این زمینه، آمادگی خود را برای حضور در این برنامه با شرایط عادلانه و مشابه برنامه قبلی اعلام کردم.

اما مسئولان برنامه مذکور درخواست قانونی من را نپذیرفتند و به دور از رعایت شرط انصاف و انصاف، حضور مرا منوط به مناظره دو جانبه با مهمان در هفته گذشته کردند که در عمل به معنای فرصت ندادن به من است. .

اولاً شرط صداقت و انصاف مطابق با رسالت یک شبکه سراسری این بود که پس از تخریب یک جانبه عملکرد مدیریت من که در غیاب من رخ داد، همان زمان و برنامه و فرصت یکسان پاسخگویی به سؤالات غیرواقعی مطرح شده و مواضع مغرضانه مجری برنامه تخریب و لکه گیری بود اما این اقدام انجام نشد تا اینکه هفته گذشته تخریب و لکه گیری بدون حضور مسئول این دوره مدیریتی انجام شد.

ثانیاً موضوعی که مطرح می کنم، اعلام گزارش اجرایی و مالی دوره یک ساله باشگاه استقلال است که طبیعتاً هیچ ارتباطی با مدیر بعد یا قبل از من ندارد و لازم است مدیر هر موسسه و سازمان نسبت به مدت مسئولیت خود مستقیماً و شخصاً اظهار نظر نماید. گزارش مربوطه را به مردم ارائه نماید و همچنین از اظهارنظر در مورد دوره عملکرد مدیران قبل و بعد از خود خودداری نمایم. بر این اساس بحث با فردی که در این مدت یک ساله هیچ مسئولیتی در باشگاه استقلال نداشته است، چه فایده ای دارد؟

بدیهی است که موضع ناعادلانه مسئولان برنامه ناشی از رویکرد مخرب اجرای برنامه قبلی است که دوره مدیریت من را در غیاب من نابود کرد و آشکارا همچنان بر ادامه این روند ناعادلانه اصرار دارند.

در پایان امیدوارم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر امام خمینی (ره) باید نمونه دانشگاه باشد، منصفانه و منصفانه توضیحات و شفاف سازی لازم را در این زمینه ارائه و شفاف و روشن ارائه کند. گزارش دقیق به ملت شریف ایران که از وظایف مسئولین می باشد. نظام اسلامی باید تأمین کند».

بر اساس این گزارش، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال هفته گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود و علاوه بر شرایط فعلی این باشگاه سوالاتی را درباره عملکرد مدیرعامل سابق این باشگاه مطرح کرد. آجورلو پنج شنبه گذشته اعلام کرد که احساس می کند حق اوست که با شرایطی مشابه پاسخ دهد، که برنامه برتر فوتبال با آن مخالفت کرد.

حال باید منتظر واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به نامه جدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید