نصیحت مصطفی آجورلو; سرمربی سابق پرسپولیس هم دست دارد

نصیحت مصطفی آجورلو;  سرمربی سابق پرسپولیس هم دست دارد

ثبت نام نامزدهای انتخابات در فدراسیون فوتبال از فردا آغاز می شود. محمد دادکان به عنوان یکی از محبوب ترین مدیران فوتبال قصد حضور در این چالش را ندارد. دادکان معتقد است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دوست ندارند او فوتبال را بر عهده بگیرد. بنابراین با وجود درخواست های متعدد هوادارانش در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

تا به امروز دو گزینه به طور رسمی نامزدی خود را اعلام کرده اند و پیش بینی می شود در روزهای اول درخواست ثبت نام را ارائه کنند. مهدی محمدنبی یکی از مدیران سابق فوتبال که سابقه دبیرکلی در فدراسیون در زمان علی کفاشیان و حضور در هیات مدیره پرسپولیس را در پرونده او می توان مشاهده کرد، اولین فردی بود که به طور رسمی اعلام کرد وارد این رقابت ها می شود. میرشاد مجدی، سرپرست فعلی فدراسیون، دومین فردی است که به صورت رسمی از حضور در انتخابات خبر داد. مجدی در گفت و گو با عادل فردوسی پور این خبر را مطرح کرد.

گزینه های احتمالی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال طیف وسیعی از مصطفی آجورلو، مدیرعامل فعلی استقلال تا حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق قرمزها را در بر می گیرد. آدورلو با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رایزنی کرد. این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند و به همین دلیل سجادی در یکی از اولین دستوراتش به عنوان وزیر، مدیرعامل سابق پاس و استیل آذین را به ساختمان باشگاه استقلال فرستاد. اگر آجورلو متقاعد شود که وزارت ورزش در انتخابات از او حمایت لازم را خواهد کرد، برای ثبت نام اقدام می کند. به این ترتیب او منتخب وزارت ورزش خواهد شد.

حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق پرسپولیس یکی دیگر از گزینه های احتمالی برای ثبت نام در انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس است. او که در زمان انتخابش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس یکی از گزینه های اعلام شده بود، در نهایت مقابل رضا درویش مدیرعامل ایستاد و به قول خودشان در یک چشم به هم زدن به فدراسیون فوتبال روی آورد. طبق آخرین خبری که از نزدیکان حبیب کاشانی به خبرنگار روزنامه اعتماد رسیده حبیب کاشانی قصد ورود دارد اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

مهدی علینژاد معاون توسعه قهرمانی در دوران وزارت مسعود سلطانی فر گزینه احتمالی بعدی است. زمانی که ناظران فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در جلسه فوق العاده فدراسیون فوتبال حاضر شدند، برخی منابع گزارش دادند که علی نژاد سعی کرده با آنها رایزنی کند اما ناکام ماند. نزدیکان رئیس سابق فدراسیون ووشو این تلاش را در راستای حضور علی نژاد در انتخابات فدراسیون فوتبال تفسیر کردند.

این در حالی است که از جعفر سمیعی، مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز به عنوان یکی دیگر از نامزدهای احتمالی نام برده می شود، اما سمیعی چند روز پیش به عنوان سرپرست دفتر مدیرعامل ایران خودرو منصوب شد و بعید به نظر می رسد حداقل تا آینده ای قابل پیش بینی در عرصه فوتبال حضور داشته باشد. زمان

روز گذشته نام چند نفر دیگر نیز مطرح شد که در میان آنها علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال قرار گرفت که چندان جدی به نظر نمی رسد. کیومارت هاشمی کاندیدای آخرین دوره انتخابات فدراسیون فوتبال که این روزها روزه داشت آخرین گزینه ممکن برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال است.

ثبت نام برای انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس از فردا 23 تیرماه آغاز شده و تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت. آخرین رئیس فدراسیون که از سوی مجمع عمومی انتخاب شد، کمتر از یک سال بر صندلی نشست و با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال برکنار شد. از زمان برکناری عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال یکی از بدترین دوران خود را از نظر مدیریتی پشت سر گذاشت و اهالی فوتبال امیدوارند در انتخابات پیش رو حداقل با آمدن یک مدیر باتجربه شرایط فوتبال بهتر شود. در آستانه مسابقات قهرمانی جهان

دیدگاهتان را بنویسید