اقدام جالب مصطفی آجورلو در استقلال

اقدام جالب مصطفی آجورلو در استقلال

از همان روزهای ابتدایی بیست و یکمین دوره لیگ برتر مشخص بود که مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تصمیم دارد تمام مسائل فنی استقلال را به فرهاد مجیدی بسپارد و درگیر مشکلات نشود. مربوط به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاهش. روشی که بسیاری از مدیران عامل از آن استفاده می کنند. اما در روزهای حساس و حساس مثل امروز (که استقلالی ها بنا به دلایلی به جمع ژوری پیوستند) نقش مدیریتی خود را ایفا می کنند و با وارد شدن به مشکل سعی در حل آن دارند. اما آجورلو جز مصاحبه ای در سایت باشگاه در چند روز اخیر بود که بازتاب زیادی در رسانه ها نداشت.

بسیاری از کارشناسان معتقدند آگورلو به عنوان پدر جهانی یا فعلی استقلال و اولین فردی که در امور جاری باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند، باید با مجیدی درباره علت ناراحتی‌اش دیدار می‌کرد و در همین راستا علت ناراحتی او را مستقیم خواهید شنید. از قول خودش اما ظاهرا آجورلو قصد ندارد آنقدر در امور تیم فوتبال بزرگسالان باشگاهش دخالت کند که حتی برای مشورت با سرمربی خود و یا حتی شنیدن صحبت های او با مجیدی ملاقات نمی کند! اقدامی که می تواند فرهاد مجیدی را بیشتر احساس تنهایی کند و اشتباه دیگری در این زمینه (مانند حمله مستقیم به کمیسیون داوری) مرتکب شود تا در حساس ترین روزهای فصل، تیم استقلال را با مشکل بیشتری مواجه کند.

چرا مدیرعامل استقلال تمایلی به دیدن مربی خود ندارد؟

لازم به ذکر است؛ اقدامات قاطع سردار آجورلو در خصوص بلیت فروشی، حق پخش تلویزیونی یا حقوق تبلیغات محیطی ثابت کرده است که این مدیر نظامی در این زمینه بسیار مصمم و توانمند است و می تواند هر بار که وارد چنین مسائلی شود ورق را به نفع باشگاه استقلال برگرداند. اما ظاهرا پس از اتفاقات جدایی دو بازیکن استقلال به دلیل دوران سربازی، فرهاد مجیدی از این بابت به شدت از او ناراحت است و مصطفی آجورلو نیز در تلاش است تا حد امکان با مجیدی دیدار نکند. چرا که ممکن است گلایه های سرمربی استقلال مبنی بر دخالت سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند در دیدار نهایی مطرح شود و روابط خوب بین آنها به شکل دیگری تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید