معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد تبریز شد


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816030

به منظور بررسی مسائل اقتصادی آذربایجان شرقی؛

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) برای پذیرایی از استاندار آذربایجان شرقی وارد فرودگاه مدیدانی تبریز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) برای دیدار با استاندار آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

بازدید از خط راه آهن بستان آباد تبریز و ایستگاه هواران اولین مسیر از سفر دکتر محسن رضایی به آذربایجان شرقی است.

معاون رئیس جمهور سپس در مراسم یادبود عملیات شهیدان بدر و شهید علی جلایی در تبریز سخنرانی خواهد کرد.

بازدید از چند واحد بزرگ تولیدی صنعتی و شرکت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی تبریز نیز از برنامه های این سفر است.

همچنین آخرین جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در سال 1400 به ریاست معاونت اقتصادی رئیس جمهور برگزار می شود.

شهید مدنی رضایی در بدو ورود به فرودگاه تبریز در جمع خبرنگاران یکی از اهداف سفر خود را شرکت در یادواره شهدای عملیات بدر و شهید علی جلایی عنوان کرد و گفت: شهید جلایی یکی از قهرمانان گمنام ایران زمین است و اگر شما به مقام شامخ شهادت نرسیدید، در دوران دفاع مقدس شکوه آن سراسر ایران را فرا گرفت و وظیفه همه است که این شهید بزرگوار را بیشتر تقدیم کنیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت اقتصادی استان از دیگر اهداف سفر خود به تبریز بود، گفت: امروز به دنبال کارهایی هستیم که باید در این دولت به ویژه در صنعت انجام شود. بازرگانی و کشاورزی از جلسات خصوصی و برخی پروژه های ساختمانی و کارخانه ها بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید