معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بندرعباس بازدید کرد

ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784364

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز از مناطق زلزله زده بندرعباس در شهرستان فین بازدید کرد و از آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; محمد محبر که ساعت 11:30 شب گذشته به همراه وزرای نیرو و بهداشت به بندرعباس سفر کرده بود، به محض ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس، وزرا، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی را همراهی می کردند. بخش فنلاند مرکز دو سرزمین زمین لرزه شدید امروز به بندرعباس رسید.
وی از روستای گیشان گربی که بر اثر دو زلزله امروز آسیب زیادی دیده بود بازدید کرد و علاوه بر گفتگوی مستقیم با آسیب دیدگان در جریان آخرین وضعیت کمک رسانی به مردم آن روستا قرار گرفت.
محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در این بازدیدها گفت: با وجود اینکه بر اثر این دو زمین لرزه فقط یک پا گزارش شده است اما در قسمت فنلاند خسارت زیادی به منازل و احشام وارد شده است.
مخبر افزود: در این جلسه که روز دوشنبه 24 آبان ماه در دفتر استاندار هرمزگان برگزار می شود، راهکارهایی برای جبران خسارات ناشی از زلزله اتخاذ خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اسکان اورژانسی مردم بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس بازدید کرد.

دو زمین لرزه به بزرگی 6.4 ریشتر و یک زمین لرزه به بزرگی 6.3 ریشتر شب گذشته حوالی فین در استان هرمزگان را لرزاند و خسارت هایی به ساکنان فین وارد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید