رئیس جمهور دستور احیای فوری مناطق زلزله زده در اندیکا و پرداخت غرامت را صادر کرد

ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779893

رئیس جمهور که برای بازدید و رفع مشکلات مناطق زلزله زده اندیکا به استان خوزستان سفر کرده بود، دستور جبران و جبران خسارات وارده به مردم را فوری صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از ورود بدون اطلاع قبلی به فرودگاه اهواز و بازدید از نقاط مختلف شهر و کمک و کمک رسانی به مردم، با بالگرد به مناطق زلزله زده اندیکا و روستای سرشت رفت. .

رئیسی از زلزله زده چلو نیز در میان مردم حضور یافت و در فضایی صمیمی به پای صحبت ها و درد دل های این افراد نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنها و نیازهای آنان قرار گرفت.

مردم منطقه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله زده از آیت الله رئیسی خواستند تا با نزدیک شدن به فصل زمستان به وضعیت آنها رسیدگی و امکانات بیشتری برای منطقه فراهم کند.

رئیس جمهور به اهالی روستای زلزله زده سرشت گفت: با وجود اینکه گزارش ها را داشتم و با مسئولان استانی تماس گرفتم، شب ها به دلیل نگرانی مردم اینجا راحت نخوابیدم.

رئیسی در این بازدید دستور داد در اسرع وقت راه های منتهی به روستای سرشات مرمت و خسارت دام تلف شده و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.

در این سفر محمد محبر معاون اول رئیس جمهور آیت الله رئیسی را همراهی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید