معاون سابق استقلال فاش کرد: سجادی وزیر ورزش مقصر اصلی اتفاقات استقلال است.

معاون سابق استقلال فاش کرد: سجادی وزیر ورزش مقصر اصلی اتفاقات استقلال است.

خرید بازیکن استقلال در دو سال اخیر بحث رسانه ای شده است، بازیکنانی که قراردادشان به یکباره چند برابر شده است. ناصر فریادشیران، معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال که در زمان احمد مددی هدایت این باشگاه را برعهده داشت، صحبت های جالبی در این خصوص انجام داده است که در ادامه می خوانید:

مدیران سابق باشگاه به یک شهر در آتش خیانت کردند

این وضعیتی که استقلال در آن قرار دارد ناشی از پشت سر گذاشتن شهر سوزان توسط مدیران سابق این باشگاه است و باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. این مدیران نسبت به دوره ای که احمد مدی سرپرستی باشگاه را بر عهده داشت، هزینه های کادر فنی و بازیکنان را بارها افزایش داده اند.

قهرمانی ارزش چنین قراردادهایی را نداشت

به نظر من اگر احمد مددی می ماند چنین اتفاقاتی نمی افتاد و قهرمانی در لیگ برتر با این قراردادهای سنگین ارزشش را نداشت. چرا باید بازیکنی که یکی دو فصل دیگر با باشگاه قرارداد داشت فسخ شود و بعد قرارداد نجومی 2 ساله ببندد؟

چرا قرارداد 50 میلیونی 5 میلیارد شد؟

مثلا فرهاد مجیدی رشید مظاهری را نمی خواست و کارش با استقلال تمام شد اما عیارلو قراردادی جدید و نجومی با این مدافع بست. اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم نام سینا سعیدی مدافع جوان استقلال را می گویم که بازیکن خوش آتیه ای بود و قراردادش 50 میلیون تومان بود اما نمی دانم واقعا در این مدت چه اتفاقی افتاد. قرارداد این بازیکن 5 میلیارد تومان بود.

نهادهای نظارتی باید وارد عمل شوند

مراجع نظارتی باید در خصوص قراردادها وارد باشگاه استقلال شوند. اگرچه در باشگاه های دیگر هم این اتفاق می افتد. همچنین سوبان خاقانی نیز مورد مشابهی داشت و در حالی که قرارداد 500 میلیونی داشت ناگهان قراردادش چهار و نیم میلیارد تومان شد.

قرارداد این بازیکن نیمکت نشین 9 میلیارد بود

در مورد علیرضا رضایی، دیگر مدافع استقلال باید بگویم که او قراردادی سه ساله و یک میلیارد و نیم داشت اما قراردادش به شکل نجومی افزایش یافت. در حال حاضر قرارداد او 9 میلیارد تومان است.

مدارک در باشگاه موجود است

همه این قراردادها ثبت شده و مستندات این است که چه نوع قراردادهایی در باشگاه وجود دارد، اما سوالی که برای من مطرح است این است که این گونه قراردادها با چه معیار و معیاری منعقد می شود. چرا بازیکن 2 میلیاردی باید 14 میلیارد تومان شود؟

چرا استراماهونی حقوق نگرفته است؟

زمانی که احمد مددی باشگاه را به آقای حاجیلو سپرد، 30 میلیارد تومان از فروش مهدی کایدی در حساب باشگاه استقلال بود و گفته می شد که این پول مربوط به درخواست استراماهونی است، اما چرا در آن زمان این پول پرداخت نشد. زمان؟

مقصر اصلی وزیر ورزش است

البته آقای آزورلو. شما مقصر نیستید که هزینه های باشگاه را چند برابر کردید اما دکتر سجادی وزیر ورزش مقصر افزایش هزینه های باشگاه و حذف استقلال از آسیاست. جالب اینجاست که اطلاعات اشتباهی به هواداران می دهند. به نظر من مقصر همه این اتفاقات به گردن سجادی وزیر ورزش است که انتخاب درستی برای باشگاه استقلال نداشت.

می ترسم بانک زمین استقلال را مصادره کند

نکته دیگری که باید بگویم این است که سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت نزد بانک است و می ترسم در آینده بانک ورزشگاه مرغوبکار را مصادره کند. چرا مدیران باشگاه نباید پاسخگوی قراردادها باشند و چنین شرایطی در یک باشگاه پرطرفدار به وجود می آید؟ من وضعیت کریمی، مدیر فعلی باشگاه استقلال را درک می کنم که نمی داند با این قراردادها چه کند و چگونه آنها را مدیریت کند؟

من از رئیس جمهور می خواهم که آرامش را به ورزش بازگرداند

وظیفه من بود که هواداران استقلال را روشن کنم. از رئیس جمهور ایران می خواهم در شرایطی که شورای اسلامی در این هفته سومین کارت زرد را به وزیر ورزش نشان داد و قبل از اینکه شاهد خرابی های بیشتری در ورزش باشیم، سرپرستی برای این وزارتخانه انتخاب کند و آرامش را به ورزش بازگرداند. کشور

دیدگاهتان را بنویسید