دبیرکل کمیته ملی المپیک: وزیر ورزش یک بار، دو بار به هوش آمد اما به دلیل شرایط موجود به او داروی بیهوشی می دهند/ حال سجادی بهتر از قبل است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک: وزیر ورزش یک بار، دو بار به هوش آمد اما به دلیل شرایط موجود به او داروی بیهوشی می دهند/ حال سجادی بهتر از قبل است.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت سیدحمید سجادی نسبت به قبل بهتر شده است. وزیر دو بار به هوش آمد اما به دلیل شرایط به او داروی بیهوشی دادند.

ایرنا: دبیرکل کمیته ملی المپیک در تشریح آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت سیدحمید سجادی بهتر از گذشته است.

آخرین مراسم وداع جامعه ورزش و جوانان و همکاران وزارت ورزش و جوانان با پیکر شهید اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه اسفند) برگزار شد. 6) به 2 شهید گمنام آرمیده در وزارت.

این مراسم با حضور چهره های سرشناس و اهالی ورزش برگزار شد.

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از جمله حاضران در این مراسم بود. وی در واکنش به سقوط بالگرد وزیر ورزش گفت: این ضایعه را به جامعه بزرگ ورزش کشور تسلیت می گویم. وقتی این خبر را فهمیدم عمیقا متاثر شدم. گفت و گوهای مکرری با همراهان جانباختگان این حادثه داشتیم. با این حال، وضعیت غیرقابل پیش بینی بود. برای جان باختگان این حادثه از جمله سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علی جوادی مدیرکل استان تهران، مدیرکل استان کرمان که حالشان خوب نیست و همه بستگانی که در سفر بودند آرزوی سلامتی دارم. در سفر کاری و اجرایی به استان کرمان. خبر بسیار تلخ و سنگینی بود.

سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره درگذشت اسماعیل احمدی گفت: احمدی خدمتگزار و زحمتکشی بود که اقدامات جهادی او بر هیچکس پوشیده نیست. روحشان شاد و قرین آرامش باد. یادش همیشه در ورزش ایران خواهد ماند

وی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش افزود: در آخرین گفتگوی خود در ساعت 23 با فلاح یکی از مدیران وزارت ورزش که در کنار سجادی بود، وی از وضعیت وزیر خبر داد. ورزش ورزش -بهتر از قبل است. وزیر دو بار به هوش آمد اما به دلیل شرایط به او داروی بیهوشی دادند. وی به تهران منتقل شد و امیدوارم با حمایت وزیر بهداشت و کادر درمانی کشور هر چه زودتر او و سایر مصدومان بهبود یافته و به سر کار بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید