معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780790

وی با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر از محسن نادری منش، محمد حنصاری را به عنوان «معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات» منصوب کرد. ایران.”

بر اساس این تصمیم، مأموریت ویژه آقای خوانساری در دوره مسئولیت خود «ارائه یکپارچه کلیه خدمات هوشمند دولتی از طریق درگاه خدمات ملی»، «زمینه‌سازی برای توسعه خدمات هوشمند مختلف مورد نیاز بخش خصوصی» بود. «تشکیل سرویس دهندگان» «هوشمند به شهروندان» و «دستیابی به اهداف تعیین شده در طرح جامع و سند معماری شبکه ملی اطلاعات در سطح خدمات».

مدیریت و رهبری سازمان برای دستیابی به اهداف تعیین شده در طرح جامع و معماری شبکه ملی اطلاعات در توسعه لایه خدمات شبکه ملی اطلاعات، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ارتقای بلوغ و کیفیت جامعه هوشمند. خدمات، بسترهای خدمات توسعه دیجیتال برای شهروندان با استفاده از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، تقویت نظام نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، ارتقای امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در کشور در چارچوب ماموریت های مصوب سازمان، حمایت از توانمندسازی و رونق کسب و کار دیجیتال و ارتقاء حداقل 30 پله ای در شاخص های توسعه بین المللی دولت الکترونیک، مهمترین انتظار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حنصاری است که منصوب شده است.

محمد حنصاری دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و در حال حاضر مدرس دانشگاه تهران است. وی بیش از 25 سال سابقه تحقیقات اجرایی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطوح مختلف دارد. ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله مهمترین مسئولیت ها بودند. مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی تهران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید