دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهید ایرج الماسی در سرپل ذهاب + عکس


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883130

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به شهرستان سرپل ذهاب با خانواده شهید ایرج الماسی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بازی دراز ؛ عیسی زارع پور پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید ایرج الماسی در شهرستان سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هشت سال پاسداشت مقام معظم رهبری از لوح تقدیر و ورق طلا. برای استان کرمانشاه و شهرستان مرزی سرمل ذهاب در آن زمان شهدای زیادی تقدیم اسلام و نظام کردند.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند و جنگ از این استان آغاز و به پایان رسید و مردان و زنان این خطه در جنگ تحمیلی رشادت های زیادی از خود نشان دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شهدا با درک درست از زمانه و در پاسخ به ندای امام (ره) برای تحقق آرمان های اسلام از دنیا رفتند و ما به عنوان جانشینان آنها باید در حفظ نام آنها تلاش کنیم. و خاطرات زنده .

لازم به ذکر است شهید ایرج الماسی مردی با تقوا و مقید به واجب بود، فداکاری و گذشتش زبانزد بود و همواره به بزرگان احترام می گذاشت.

این شهید بزرگوار سرانجام در سال 64 در منطقه تنکاب گیلان ندای حق را لبیک گفت و به خیل شهدای جنگ تحمیلی پیوست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین ضمن خیرمقدم به امام جمعه و استاندار و سایر مسئولین با جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان به همراه هیئت همراه در حرم احمد بن اسحق (ره) دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید