معمای تیم مدعی صعود به لیگ برتر

حضور سایپا در رده چهارم جدول با 52 امتیاز باعث می شود که تیم های استقلال خوزستان با 54 امتیاز و فجار سپاسی با 53 امتیاز شانس بیشتری برای ادامه رقابت های لیگ برتر داشته باشند. استقلال خوزستان در صورت پیروزی در دیدار فینال مقابل آرمان گهر، به عنوان تیم دوم در لیگ برتر ادامه خواهد داد و تیم های فجر سپاسی و سایپا علیرغم شایستگی هایشان پیشرفتی نخواهند داشت.

سایپا در هفته های اخیر عملکرد خوبی مقابل حریفان ارائه کرده است. این تیم در آخرین دیدار در خانه شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و پیش از این در خانه به تیم خوشه طلایی گل زده بود، اما قبل از این دو دیدار این تیم در سیرجان مقابل آرمان گهر با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. . البته در این دیدار تیم سایپا با هدایت سیدمهدی حسینی عملکرد خوبی داشت و موقعیت های کافی برای گرفتن سه امتیاز ایجاد کرد اما یک موقعیت را از روی پنالتی نیز از دست داد تا حسرت باخت در این دیدار پر رنگ تر از این ها باشد. روزها.

سایپا و عاقبت بخیر; این با تدبیر این روزهای سید مهدی حسینی نسب است. نه تنها سایپا، در صورت صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر باید گفت که دیگر تیم های خوب صعود نمی کنند. فجر سپاسی با مربیگری مهدی رجب زاده، خیبر خرم آباد با مربیگری فراز کمالوند و… اما فوتبال می گذرد و فصل جدید به سرعت از راه می رسد و ثبات در کادر فنی بی شک به پیشرفت این تیم ها در لیگ برتر کمک می کند. کمک بیشتری خواهد کرد. زیرا اگر همه این تیم ها موفق به صعود نشوند، می توان گفت؛ آنها فقط یک قدم با صعود فاصله داشتند که می توانست در فصل جدید انجام شود. این اتفاق بیشتر در انزلی و در تیم ملوان رخ داد. مازیار زارع در اولین فصل حضورش در ملوان نتوانست این تیم را به لیگ برتر برساند اما با حمایت باشگاه در فصل دوم این تیم را راهی لیگ برتر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید