مقدماتی جام جهانی طارمی کابوس امارات رفت و برگشت / 3 امتیاز ناپلئون در حساب ایران

ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805073

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات با برتری پرشین هیوز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس دانا; تیم های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 18 امروز (سه شنبه 13 بهمن) در چارچوب هفته هشتم مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آسیا به مصاف هم رفتند.

پرشین هیوز که پیش از این در هفته هفتم با برتری یک بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال عراق به جام جهانی راه یافته بود و تصمیم گرفت در رقابت های قطر ادامه دهد. آنها در هجدهمین دیدار تاریخ خود مقابل تیم ملی فوتبال امارات استرس و نگرانی زیادی نداشتند و همین امر به شاگردان دراگان اسکوچیچ کمک کرد تا اوقات فراغت داشته باشند.

در نیمه اول با وجود تلاش های فراوان اماراتی ها برای نزدیک شدن به دروازه تیم ملی ایران در دقایق ابتدایی، موقعیت های زیادی نداشت.

یوزپلنگ های ایرانی یک بار این شانس را داشتند که درهای رقیب عرب را باز کنند اما این اتفاق نیفتاد. سعید عزت الله نیز با دریافت کارت زرد از حضور در تیم ملی کره محروم شد.

اما در دقایق پایانی این نیمه دروازه امارات در یک ضد حمله به لرزه در آمد و سپس مهدی طارمی در ریباند دروازه را باز کرد تا رفت و برگشت دروازه این تیم را باز کند.

در نیمه دوم بازی صادق محرمی که کارت زرد هم داشت با خطا و دریافت کارت قرمز از بازی بعدی حذف شد و تیم ملی را 10 نفره کرد تا کار برای اسکوچیچ سخت شود. و شاگردانش

یوزپلنگ های سفید در نیمه دوم با اینکه 10 نفر بودند، فشار را روی دروازه تیم ملی فوتبال امارات حفظ کردند و بارها دروازه حریف را تهدید کردند.

ایران 1
گل: مهدی طارمی ۴۳

امارات
گل:

تیم ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی (اخراج)، میلاد محمدی (سیاوش یزدانی)، سعید عزت اللهی (احمد نورالهی)، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، مهدی طارمی، وحید امیریس، کانادانیل حنازنی، محمد

ترکیب امارات: علی حصف، بندرالاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود کامیس، مجید حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الذابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید