مقصد جدید ستاره استقلال مشخص شد; مهدی کایدی پرید؟

مقصد جدید ستاره استقلال مشخص شد;  مهدی کایدی پرید؟

اگرچه مسئولان باشگاه استقلال با جدیت در تلاش هستند تا با درخواست هواداران این تیم در فصل آینده دلیلی برای حفظ مهدی قیدی فراهم کنند، اما به نظر می رسد مطالبات هواداران و تلاش مدیران استقلال به جایی نمی رسد. بنابراین احتمال جدایی ستاره آبی پوشان از این تیم بسیار زیاد است، زیرا با توجه به شرایطی که این بازیکن پیدا کرد، بعید است الاهلی تمایلی به از دست دادن این بازیکن صعود مجدد داشته باشد.

باشگاه اماراتی در تابستان 1400 با مهدی کایدی قرارداد 5 ساله دارد و تابستان گذشته وقتی دید این بازیکن از روزهای اوج خود فاصله دارد، برای یک فصل به استقلال قرض داده شد تا دوباره پیشرفت کند. اکنون با توجه به اینکه شباب الاهلی امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، ادامه حضور مهدی قیدی در استقلال بسیار سخت است و اخبار رسیده نیز حاکی از توافقات انجام شده است، بنابراین برای اماراتی برای پرداخت بدهی های دیرکرد خود استقلالی ها را می بخشد اما در عوض قیدی را در فصل آینده در اختیار خواهد داشت.

به این ترتیب باید گفت بازیکن فنی استقلال فصل آینده در الاهلی بازی خواهد کرد. تیمی که ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ حرفه ای امارات، باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته باشد، بنابراین بعید نیست مهدی کایدی با لباس این تیم در کنار هم تیمی پرسپولیسی خود احمد نورالهی به مصاف تیم های ایرانی برود.

دیدگاهتان را بنویسید