مهدی کایدی از چنگ استقلالی ها پرید; انتقال مجدد به امارات

مهدی کایدی از چنگ استقلالی ها پرید;  انتقال مجدد به امارات

مهدی قیدی، مهاجم کوچک استقلالی ها که در ابتدای فصل جاری به صورت قرضی از شباب الاهلی اماراتی به استقلال بازگشت، در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته است.

ساپینتو کایدی را زنده کرد

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که برای استفاده از توانایی های این بازیکن در ابتدای فصل، پس از افت محسوس هدایت در هفته های میانی و آخر فصل، درخواست بازگشت این بازیکن به تیم استقلال را داد. در نیم فصل اول سلامت روحی و روانی این بازیکن را تقویت کرد و در آخرین ستاره استقلال بوچهری بار دیگر از بازی این تیم مقابل تراکتورسازی در جام حذفی به کانون اصلی حملات این تیم تبدیل شد.

ستاره ای برای گیج کردن حریف

کایدی با زدن دو پنالتی مقابل تراکتورسازی یکی از ستاره های این تیم مقابل سپاهان بود که راه استقلال را به مرحله یک هشتم نهایی باز کرد، البته استقلال در آن دیدار شکست خورد. اما در دیدار ملوان بندر انزلی، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در خط حمله قوی وارد زمین شد و ضمن به ثمر رساندن 3 گل استقلال، یک پنالتی گرفت و با به دردسر انداختن مدافعان حریف، دو گل برای مدافعان ملوان خلق کرد. و مس کرمان عملا ستاره هفته های آخر استقلال شود.

شاید دوباره شاگرد مجیدی شود

این در حالی است که با پایان یافتن قرارداد قرضی یک ساله کایدی با استقلال، گفته می شود برخی از تیم های اماراتی قصد دارند این بازیکن را برای فصل آینده جذب کنند. یکی از این تیم ها اتحاد کلبا یا تیم فرهاد مجیدی است. هرچند سرمربی استقلال اماراتی پیش از این گفته بود که قصد تضعیف استقلال را ندارد و نمی خواهد بازیکنی از این تیم جذب کند، اما با توجه به شرایط خط حمله تیمش، ظاهرا کمیته فنی و مدیران نقل و انتقالات از باشگاه اماراتی به دنبال جذب یک مهاجم برای این تیم است. تیم اتحاد کلبا در پایان هفته شانزدهم 21 گل زد و 23 گل با تفاضل گل منفی 2 گل خورد که این تعداد گل نسبت به تیم های بالای جدول آمار کم گلزنی مهاجمان این تیم را نشان می دهد. تیم

بازی های استقلال و تماشاگران ویژه!

اما گفته می شود بازی استقلال و پیکان و احتمالا دیدارهای بعدی این تیم زیر نظر عوامل باشگاه های اماراتی خواهد بود تا در صورت نیاز با باشگاه شباب الاهلی برای به خدمت گرفتن مهدی وارد مذاکره شوند. قائدی.

دلبری گایدی با حرکات ویژه

درخشش قیدی با دریبل های سرخورده، شوت های ناگهانی و حرکت پا به توپ سریع در کناره از جمله عوامل موثری است که در جلب نظر دوباره این بازیکن فرعی تاثیرگذار بوده و قطعا می تواند زمینه انتقال مجدد این بازیکن به امارات را فراهم کند.

بازگشت به شباب الاهلی بعید است

حتی برخی رسانه های اماراتی نیز با اشاره به درخشش اخیر قائدی، احتمال می دهند که شباب الاهلی بار دیگر این بازیکن را در اختیار بگیرد. این تیم اگرچه در حال حاضر با 33 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد اما از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است و با 32 گل زده تا به اینجای کار توانسته وضعیت خوبی در خط حمله خود داشته باشد.

کایدی تا سال 1405 قرارداد دارد

باید توجه داشت؛ مهدی قیدی در تابستان 2022 با قراردادی بلندمدت که تا 9 تیر 1405 یا به عبارتی 30 ژوئن 2026 اعتبار خواهد داشت، به شباب الاهلی پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید