مقصد جدید ستاره پرسپولیس مشخص شد؛ بمب خبری در فوتبال ایران

مقصد جدید ستاره پرسپولیس مشخص شد؛  بمب خبری در فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم عربستانی جدی است. اخباری که امروز درباره علیرضا بیرانوند منتشر شد، حاکی از آن است که دو باشگاه عربستانی او را می خواهند. بازیکن شماره یک تیم ملی می تواند با پرداخت 250 هزار دلار به پرسپولیس آزاد شود و این امر انتقال او به عربستان را تسهیل می کند.

تیمی که علی بیرو را می خواهد نصر است. همان تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد. جالب اینکه علی بیرو مقابل کریس بازی کرد. داخل بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 این دیدار با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و علی بیرو ضربه پنالتی کریس را مهار کرد. در ثانیه های پایانی این دیدار اگر مهدی طارمی فرصتی را که به دست آورده بود به گل تبدیل می کرد، بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ملی به پایان می رسید و تیم ملی فوتبال ایران از گروه صعود می کرد. برای اولین بار در جام جهانی

شایعات حاکی از آن است که این انتقال به زودی انجام خواهد شد. این موضوع احتمالا پرسپولیس را مجبور به جذب یک دروازه بان خارجی می کند.

اما خبر جالب دیگری از دستمزد علی بیرو در این تیم عربستانی را بخوانید. النصر برای به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند 60 میلیارد تومان ریال ایران پرداخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید