مقصد جدید سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد

مقصد جدید سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد

به دلیل استعفای نوئل لوگرت، رئیس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، سرمربی تیم ملی بانوان حامی اصلی خود را از دست داد. از سوی دیگر چند بازیکن تیم ملی زنان فرانسه نیز به صراحت از ادامه فعالیت کورین دیاکره به عنوان سرمربی این تیم ابراز مخالفت کرده اند و برکناری او قطعی به نظر می رسد.

رادیو مونت کارلو گزارش می دهد که فدراسیون فوتبال فرانسه در روزهای اخیر چهار نامزد هدایت تیم ملی زنان این کشور را بررسی کرده و در نهایت هروه رنار را به عنوان نامزد اصلی خود انتخاب کرده است. این در حالی است که رنار در حال حاضر هدایت تیم ملی مردان عربستان را بر عهده دارد.

اگرچه قرارداد رنار با عربستان تا سال 2027 اعتبار دارد، اما طبق گزارشات، بند فسخی در قرارداد او وجود دارد که به رنارد اجازه می دهد تحت شرایط خاصی عربستان را ترک کند.

هروه رنارد حرفه ای قابل توجه داشته است. او دو بار با زامبیا و ساحل عاج قهرمان جام ملت های آفریقا شد. پیروزی اخیر او مقابل آرژانتین در جام جهانی قطر با تیم ملی عربستان او را دوباره در کانون توجه فرانسه قرار داد.

به نظر می رسد در فرانسه در روزهای آینده شاهد نشستن جرارد پرشو بر صندلی رئیس فدراسیون فوتبال آن کشور باشیم. گزارش ها در فرانسه او را به عنوان یکی از بزرگ ترین حامیان حضور هروه رنار در فرانسه معرفی کرده اند و معتقدند با حضور او در فدراسیون، احتمال نیمکت نشینی هروه رنار برای تیم ملی زنان فرانسه بیش از پیش افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید