مقصد ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مقصد ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد

علی کولی زاده بازیکن تیم ملی ایران که همچنان با باشگاه شارلوا بلژیک قرارداد دارد، نتوانست به ایران بیاید. با این حال در روزهای گذشته هواداران تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی آرزوی حضور این بازیکن تکنیکی را در تیم خود داشتند اما این اتفاق در زمستان امسال رخ نداد. گلی زاده در سال 2018 پس از جدایی از سایپا به شارلوا پیوست و پیش از این قرارداد خود را با این باشگاه بلژیکی تا سال 2025 تمدید کرده بود. وینگر چپ تیم ملی که به تازگی دومین قهرمانی خود در جام جهانی را کسب کرده است، عملکرد خوبی در بازی های اخیر این تیم نداشته است و مدیران و مدیران و … کادر فنی شارلوا از عملکرد این بازیکن راضی نیست.

از طرفی کولی زاده در جلسات خود با مدیران باشگاه شارلوا مسائل خانوادگی را مطرح کرده و می خواهد قراردادش را فسخ کند. رسانه های بلژیکی گزارش دادند که همسر این بازیکن به دلیل مشکلات پزشکی به ایران رفته و به همین دلیل کولی زاده تصمیم گرفت در کنار همسرش باشد.
در بین تیم های ایرانی دو باشگاه سپاهان و تراکتور جدی ترین مشتریان قلی زاده بودند که او به این پیشنهادات پاسخ منفی داد. حالا آخرین اخبار حاکی از احتمال رفتن این بازیکن به لیگ ترکیه است. تیم کسامپاشا در حال حاضر یکی از مشتریان جدی کولی زاده است و مدیران این باشگاه درخواست رسمی برای جذب وینگر ایرانی از شارلوا به این باشگاه داشته اند.

باید منتظر ماند و دید روند مذاکرات این دو باشگاه چگونه پیش خواهد رفت. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که تیم بلژیکی کولی زاده را به صورت قرضی راهی لیگ ترکیه کند. به جز قاسم پاشا تیم دیگری در ترکیه نیز این بازیکن را می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید