ممنوع التصویر افشاگر درباره SUV/ پرونده قالیباف: علیرضابیگی اجازه صحبت ندارد.

ممنوع التصویر افشاگر درباره SUV/ پرونده قالیباف: علیرضابیگی اجازه صحبت ندارد.

شورای نظارت بر عملکرد نمایندگان نامه ای به شورای حاکمیت نوشت و در آنجا بحث و تبادل نظر کرد و بر این اساس آقای علیرضابیگی اجازه صحبت ندارد. این تصمیم توسط هیئت مدیره گرفته نشد، بلکه تصمیم هیات مدیره برای نظارت بر رفتار نمایندگان بود.

رئیس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان طی نامه ای به هیئت رئیسه در خصوص آقای علیرضا بیگی بحثی را مطرح کرد و بر همین اساس سخنرانی ایشان متوقف شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس شورای اسلامی اظهار کرد: صبح امروز که با آقای علیرضا بیگی صحبت کردم، ایشان گفتند که از 7 دقیقه سخنرانی برای برخی محروم شده است. وقت، این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. انتظار می رود ریاست شورای اسلامی اجازه ضایع شدن حقوق نمایندگان را ندهد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه ای به هیات رئیسه نوشت و در آنجا بحث و تبادل نظر کرد و بر این اساس آقای علیرضا بیگی اجازه صحبت ندارد. این تصمیم توسط هیئت مدیره گرفته نشد، بلکه تصمیم هیات مدیره برای نظارت بر رفتار نمایندگان بود.

دیدگاهتان را بنویسید