منابع توسعه 314 درصد افزایش یافت / 2023 سال شگفت انگیزی برای والیبال خواهد بود


ساعت: 12:26
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921565

امسال دهمین سال حضور من در فدراسیون جهانی والیبال به عنوان رئیس است

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با بیان اینکه در 10 سال گذشته 50 میلیون دلار برای توسعه والیبال سرمایه گذاری شده است، گفت: در این مدت حمایت های توسعه ای از کنفدراسیون های قاره ای، فدراسیون های ملی، انجمن های منطقه ای و مراکز توسعه افزایش یافته است. بیش از 314 درصد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال در پیامی به مناسبت سال جدید میلادی گفت: می توانیم یک سال تاریخی دیگر را برای خانواده جهانی والیبال رقم بزنیم. در سال 2022، هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس فدراسیون جهانی والیبال را در سی و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال در آرنهم، هلند جشن گرفتیم. جایی که ما در مورد تمام دستاوردهای خود علاوه بر آینده درخشان ورزش خود صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه امسال دهمین سال حضور من در فدراسیون جهانی والیبال به عنوان رئیس فدراسیون جهانی والیبال است، افزود: از اعتمادی که به من برای خدمت و هدایت ورزش عزیزمان دارید سپاسگزارم. البته در گذشته به لطف تلاش های خستگی ناپذیر رئیس فدراسیون جهانی برای حرفه ای کردن مدیریت و اجرای بالاترین استانداردها و تمرکز قاطع بر نوآوری و فرصت برای همه، والیبال توسعه یافته است.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: توسعه این ورزش در سراسر جهان در سال 2022 ادامه یافت و بار دیگر برنامه توانمندسازی والیبال را برای همه فدراسیون های ملی خود راه اندازی کردیم. خوشحالم که تعداد قابل توجهی از پروژه های بسیار قوی به نتیجه رسیده اند.

وی تاکید کرد: از سال 2012، کل حمایت های توسعه ای که از طریق کنفدراسیون های قاره ای، فدراسیون های ملی، انجمن های منطقه ای و مراکز توسعه ارائه می شود بیش از 314 درصد افزایش یافته است. در طول 10 سال تصدی من به عنوان رئیس فدراسیون جهانی والیبال، نزدیک به 50 میلیون دلار برای حمایت از توسعه سرمایه گذاری شد.

گراسا ادامه داد: همچنین شاهد افزایش بسیار زیادی در کیفیت رویدادهای خود در سال 2022 بودیم که شامل 3 مسابقات جهانی تمام صفحه بود. لهستان و اسلوونی میزبان جام جهانی والیبال مردان بودند، هیجانات و اتفاقات والیبال تماشاگران را غافلگیر کرد و هلند و لهستان از جام جهانی والیبال بانوان استقبال کردند. مسابقات جهانی والیبال ساحلی ایتالیا نیز در کانون توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال 2023 سال شگفت انگیزی برای والیبال خواهد بود، گفت: ترکیبی دیدنی و جذاب از شهرهای میزبان لیگ ملت ها خواهیم داشت. مسابقات جهانی والیبال ساحلی در مکزیک برگزار می شود و فصل افتتاحیه مسابقات والیبال قهرمانی جهان با فینال در ژانویه به پایان می رسد. سال 2023 سال مهمی خواهد بود زیرا تیم ها سفر مقدماتی خود را برای المپیک 2024 پاریس آغاز می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید