برنامه راهبردی 4 ساله IPC در سال جدید منتشر می شود/ سال جدید با اتفاقات هیجان انگیزی همراه خواهد بود


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921304

تبریک سال نو به رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک؛

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت سال نو میلادی پیامی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام تبریکی صادر کرد که در سایت این کمیته منتشر شد.

در متن این پیام آمده است:

«دوستان عزیز، می‌خواهم احساسات خوب خود را در آغاز سال 2023 با شما در میان بگذارم و به شما بگویم که چقدر به پیشرفت مداوم جنبش پارالمپیک امیدوار هستم. شکی نیست که دو سال اخیر در تاریخ کمیته بین المللی پارالمپیک سال های سخت و سختی بوده است و در این مدت تلاش کرده ایم تا زنده بمانیم و از مسیر پیشرفت خارج نشویم.

برگزاری بازی های تابستانی پارالمپیک 2020 توکیو و همچنین بازی های زمستانی پارالمپیک پکن در فاصله 6 ماهه از یکدیگر مستلزم تلاش فراوان و مشارکت افراد زیادی در روند برگزاری آن ها بود اما در نهایت نتیجه ارزشمندی حاصل شد.

بازی‌های 2020 توکیو موفقیت بزرگی بود و بازی‌های زمستانی پارالمپیک نیز رویدادهای ارزشمندی داشت و نوید حضور ورزشکاران جوان و آینده‌دار را در این بازی‌ها می‌داد. البته بازی های زمستانی به دلیل همه گیری کرونا و جنگ روسیه و اوکراین با چالش هایی همراه بود.

در آغاز سال 2023، امیدوارم و دعا می کنم که درگیری بین کشورهای روسیه و اوکراین پایان یابد تا با برقراری صلح، افراد بی گناه کمتری تلف شوند، همچنین امیدوارم با وجود بیماری کووید-19، ما می‌توانیم تقویم ورزشی آینده را بدون هیچ مشکلی اجرا کنیم و در رویدادها برنده شویم. سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 را حفظ کنیم.

سال جدید شاهد رویدادهای هیجان انگیزی مانند برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و منطقه خواهد بود و فدراسیون بین المللی اسکی به عنوان سازمان جدید مسئول ورزش های زمستانی اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان را برگزار خواهد کرد. علاوه بر این، بیشتر سازمان های منطقه ای بازی ها و مسابقات قهرمانی را در کشورهایی مانند شیلی، چین، هند و غنا برگزار می کنند.

سال 2023 از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به بازی های پارالمپیک پاریس در سال 2024 منتهی می شود و تخمین زده می شود که امسال حدود سه تا چهار دهم میلیون بلیط برای آن رویداد فروخته شود.

تلاش های خستگی ناپذیر ما امسال برای میزبانی رویدادهای آینده مانند بازی های پارالمپیک زمستانی کورتینا 2026، بازی های پارالمپیک 2028 لس آنجلس و بازی های پارالمپیک 2032 بریزبن ادامه خواهد داشت و همچنین میزبانی بازی های پارالمپیک زمستانی 2030 را انتخاب خواهیم کرد. د. امسال .

از دیگر اقدامات پیش بینی شده در ابتدای سال جاری می توان به انتشار برنامه راهبردی چهار ساله کمیته بین المللی پارالمپیک اشاره کرد که حاصل رایزنی های این کمیته با اعضای خود و همچنین فدراسیون های همکار است. و در واقع جزئیات فعالیت های مربوط به توسعه جنبش پارالمپیک در سال های آینده.

همچنین روند بازنگری قوانین رده بندی IPC ادامه خواهد داشت و در مرحله دوم اصلاحات کمیته بین المللی پارالمپیک در مجمع عمومی این کمیته در سال 2023 رای گیری خواهد شد و از تمامی ورزشکاران، داوطلبان، اعضا و کارکنان IPC، حامیان مالی، رسانه ها و دیگرانی که از ما حمایت کردند.

این کمیته توسط یک تیم دائمی اداره می شود و افراد زیادی به طور منظم و خارج از وظایف خود در روند اجرای آن به ما کمک می کنند. آن‌ها به کاری که ما انجام می‌دهیم اعتقاد دارند و معتقدند که تغییر با ورزش آغاز می‌شود و هدف ما در چشم‌انداز ما رسیدن به جهانی فراگیر از طریق ورزش‌های پارالمپیک است.

در سالی که گذشت چالش های سختی را پشت سر گذاشتیم و تنها با تکیه بر ایمان و علاقه خود توانستیم این مسیر را به خوبی طی کنیم و قوی تر از گذشته عمل کنیم. برای همه شما سالی پر از آرامش و چیزهای خوب آرزو می کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید