روز داوری غم انگیزی بود و دو پنالتی برای استقلال از دست رفت

روز داوری غم انگیزی بود و دو پنالتی برای استقلال از دست رفت

فرشید سمیعی درباره تساوی 1-1 استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر گفت: دست به دست است تا استقلال دوباره به پیروزی نرسد. این اتفاقات عادی نبود و تیپ داوری روز سیاهی را در فوتبال ما رقم زد. مطمئنم این عمدی بوده تا استقلال دوباره قهرمان نشود. شما هرگز این بررسی را برای بازی دیگری نخواهید دید. 50-50 صحنه و صحنه هایی که در 18 مرحله هیچ برخوردی وجود ندارد و بازیکن با خودش برخورد می کند جریمه می شود.

وی افزود: امروز حداقل دو پنالتی از دست رفت. چرا؟ چرا داور پنالتی را به محرز که جلوی چشمش است و مشکلی برای دیدن آن ندارد اعلام نمی کند؟ بنابراین استقلال باید همیشه در اختیار تیم هایی باشد که به خاطر از دست دادن پنالتی حقشان تضییع می شود.

نماینده حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سال گذشته جدولی درست نکردیم اما صدا و سیما برنامه ای ساختند که مشخص شد استقلال بیشترین ضرر را به دلیل اشتباهات داوری متحمل شده است. امسال هم این اتفاق افتاد، چون همیشه از اشتباه داوری یک تیم بازنده و برنده وجود دارد. چرا استقلال همیشه باخت است و خطای یک داور فایده ای ندارد.

سمیعی در مورد اینکه آیا از داور شکایت می کنند، گفت: صد در صد اما مشکل این نیست. بارها شکایت کردیم که چه فایده ای داشت؟ تمام هفته به داور بازی نمی دهند. می گویند ما مشکل را حل می کنیم و بررسی می کنیم. به قول همه پیشکسوتان داوری مستقل، روز سیاه داوری به پایان رسیده است. از اول فصل، اشتباه پشت سر هم به ضرر تیم ما بوده است. مگر می شود این همه اشتباه کرد، این همه اشتباه جلوی قاضی است.

وی با توجه به اینکه اگر ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال بود شاید اتفاقات بدتری رخ می داد، توضیح داد: در تجربه مربیگری خود چنین اتفاقاتی را ندیده که مربی از قبل حاضر باشد با الفاظ نامناسب پرتغالی به ساپینتو بی احترامی کند. اولین بار است که این چیزها را در زندگی خود می بیند. در این فضای فوتبال او باید این سوالات را یاد بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید