پنالتی 100 درصد استقلال در دربی از دست رفت

پنالتی 100 درصد استقلال در دربی از دست رفت

فرشید سمیعی سخنگوی و معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره دربی دیروز به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان خوب ما و آقای ساپینتو و همکارانش کم نمی کند. استقلال در دربی نمایش خوبی داشت و ما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم برنده زمین شویم. بدشانس بودیم. امسال مشکلات و سختی های زیادی داشتیم اما با وجود همه این سختی ها و حاشیه های مختلف این تیم همچنان در کورس قهرمانی است و این بسیار ارزشمند است. بابت نتیجه دربی از هواداران عذرخواهی می کنیم و قول می دهیم تا آخرین لحظه برای هر دو جام تلاش کنیم. ما به تیم و کادرفنی استقلال ایمان داریم و مطمئنیم با حمایت هواداران می توانیم به موفقیت برسیم. من به تیم خوبمان به خاطر تلاش هایشان تبریک می گویم.

وی درباره موضوع حذف استقلال از آسیا نیز اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد. ادعاها و گمانه زنی های مطرح شده در این زمینه در رسانه ها و فضای مجازی مختلف به دلیل عدم اطلاع رسانی صحت دارد. استقلال تمام ۵ عنصر مورد نیاز را آپلود کرده و هنوز جلسه تصمیم گیری برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم هایی اجازه حضور در آسیا را خواهند داشت. بررسی سند هنوز شروع نشده است. همه پیگیری ها را انجام دادیم. از هر فرصت و فرصتی استفاده می کنیم.

سامی درباره قضاوت دربی نیز گفت: داوری عملکرد خوبی نداشت. دادن کارت زرد اشتباه (به گفته بسیاری از کارشناسان) به مدافع میانی تیم قبل از دقیقه 20 بازی به معنای بازی با استرس و ترس در دقایق طولانی باقی مانده است. در یک صحنه که عکس هایی از آن منتشر شد، پیراهن چشم به طور کامل بالا کشیده شد و پنالتی 100 درصد گرفته نشد. خیلی از خطاها در اطراف محوطه جریمه و خط میانی اصلا نمی شد اعلام کرد. خطاهای زیادی اشتباه گرفته شد و این روی روند هجومی ما تأثیر گذاشت. حتی اشتباهی که منجر به گل پرسپولیس شد هم اشتباه نبود. با این وضعیت داوری و توقف مداوم بازی با سوت داور، ریتم تیم ما بارها لطمه خورد. حتما درخواست تجدیدنظر خود را در خصوص حکم حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. برای داوری منصفانه، var بخشی از این فرآیند است و ما باید هم تلاش کنیم تا داوران جوان را آموزش دهیم و آموزش دهیم تا این روند را به شیوه ای عالی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید