پنالتی استقلال 100 درصد دقیق بود

پنالتی استقلال 100 درصد دقیق بود

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره برد خارج از خانه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی بعد از دربی همیشه بازی حساس و خطرناکی است و این دربی بازی سختی بود. همچنین استقلال یک بازی خارج از خانه داشت و معمولا تیم ها در چنین روزهایی مشکل دارند.

وی افزود: همچنین بازی در آبادان همیشه برای تیم های بزرگ غافلگیرکننده بوده و در تاریخ فوتبال شاهد بوده ایم که تیم های مطرحی در آبادان شکست خوردند اما استقلال به خوبی پیروز شد.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: تعویض های ساپینتو در نیمه دوم بسیار خوب بود. با در نظر گرفتن اینکه او خواهان سه امتیاز بازی بود، تیمش را تهاجمی تر کرد و در نهایت به چیزی که می خواست رسید. در واقع او دلش را باخت و با آوردن فردی مثل آرمان رمضانی که پر انگیزه بود، توانست یک پنالتی را بزند. اگر این کار را نمی کرد، شاید برنده نمی شد.

چنی با توجه به اینکه برخی کارشناسان داوری گفته اند اشتباه صنعت نفت جریمه نبوده و آیا پنالتی را درست می داند یا خیر، تاکید کرد: اتفاقاً قطعاً پنالتی بوده است! تصاویر آهسته از خطای بازیکن صنعت نفت نشان می دهد که او به همسترینگ آرمان رمضانی ضربه می زند و داور باید پنالتی اعلام می کند.

وی درباره ضربه یامگا توضیح داد: کوین یامگا نشان داد که یک فوتبالیست حرفه ای است. دروازه بان حریف هر چند آمد تا روحیه اش را از دست بدهد اما خونسردی خود را از دست نداد و ضربه خود را درست در بهترین نقطه زد.

سرمربی سابق استقلال در مورد سبک بازی این تیم اظهار داشت: از جمله تاکتیک های خوب استقلال این بود که توپ را پس بگیرند. بازیکنان استقلال هر بار که توپ را رها می کردند با فشار مداوم روی حریف کار می کردند و خیلی سریع توپ را پس می گرفتند. این نوع بازی باعث شد تا در نهایت استقلال در خانه با یک گل به پیروزی برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه اگر در دقیقه آخر به پرسپولیس گل نمی زدیم الان بهتر بود اما همه اینها بخشی از جذابیت فوتبال است. در دقیقه 86 یک بازی گل میزنید و در همان دقایق پیروز میشوید و گل میزنید.” و دو امتیاز را از دست میدهید. استقلال راه زیادی در پیش دارد و باید با قدرت به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید