2 پنالتی در دیدار پرسپولیس و استقلال از دست رفت!

2 پنالتی در دیدار پرسپولیس و استقلال از دست رفت!

حیدر سلیمانی درباره داوری نیمه دوم داربی 101 گفت: ابتدا باید بگویم که در نیمه اول در یک صحنه که مدافع استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس به توپ ضربه زد، خطای بازیکن پرسپولیس رخ داد. واضح بود، اما داور او را ندید.

* استقلال و پرسپولیس هر کدام یک ضربه ایستگاهی دارند

وی افزود: در دقیقه 63 نیمه دوم مهدی کایدی در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین کشیده شد اما تصمیم داور مبنی بر عدم اعلام پنالتی درست بود زیرا اتفاقی نیفتاد. در وقت قانونی عیسی آل کثیر توسط مدافع پرسپولیس زمین خورد که باید داور پنالتی می گرفت که این اتفاق نیفتاد و می توان گفت هر دو داور یک پنالتی را از دست دادند.

* سهری از نظر بدنی آماده نبود

کارشناس داوری با بیان اینکه اشکان سهری در پایان بازی مصدوم شد و نتوانست به قضاوت ادامه دهد، بیان کرد: طبیعتا سهری نسبت به سایر داورانی که مدعی قضاوت این دیدار بودند، از نظر بدنی ناآمادتر بود. طبیعتا دربی بازی بزرگی است و به عنوان یک فشار روحی و روانی روی داوران تاثیر می گذارد. البته به نظر من کمیته داوران می خواستند بازی را با انتخاب آفتابی اجرا کنند اما باید در نظر داشت که از نظر بدنی داور باید آمادگی کامل داشته باشد.

* ساپینتو باید برای فصل آینده محروم شود

در مورد اخراج ساپینتو سلیمانی گفت: این برکناری کاملا درست بود. به نظر من با رفتاری که از سرمربی پرتغالی استقلال دیده ایم، کمیته انضباطی باید این مربی را برای فصل آینده چند جلسه محروم کند.

* اشتباه مدافع پرسپولیس قبل از گل استقلال درست بود

وی درباره اشتباه قبل از گل استقلال گفت: این اشتباه کاملا درست بود و مدافع پرسپولیس دستش را روی بدن بازیکن استقلال گذاشت و او را زمین گیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید