من در مورد وضعیت استقلال هشدار دادم اما..

من در مورد وضعیت استقلال هشدار دادم اما..

صادق درودگر در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه های فوتبال ایران و به ویژه تحولات اخیر باشگاه استقلال گفت: قبلاً در سال گذشته در خصوص تبلیغات محیطی تذکرات لازم را داده بودم. بعد صحبت های زیادی شد و حتی من را تهدید کردند اما من راه قانونی را رفتم و موضوع را قانونی مطرح کردم. خیلی‌ها از حرف‌های من ناراحت شدند و حتی آزرده شدم، اما من روی اصولم ثابت قدم بودم و گذشت زمان ثابت کرد که حرفم درست است.

انتخاب مدیر اجرایی توسط وزارتخانه اصولی نیست

وی در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: الان باشگاه استقلال با تمام مشکلاتی که پیش بینی کرده بودم مواجه شده و مشکلات مالی این باشگاه کاملا زیر سوال رفته است که اصلا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست. باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها زمانی می توانند پیشرفت کنند که بر اساس قوانین مالکیت باشگاه فعالیت کنند. این قوانین شامل این خواهد بود که باشگاه باید هیئت مدیره داشته باشد و هیئت مدیره باید توسط جلسه انتخاب شود.

دراگر ادامه داد: هیئت مدیره نیاز به حمایت دارد و مهمتر از همه این است که وزارتخانه مدیر اجرایی را انتخاب نکند و آن شغل برای همیشه رها شود. این فرآیند باید توسط مجمع و هیئت مدیره انجام شود. این بهترین روش برای انتخاب یک مدیر اجرایی خواهد بود که در سراسر جهان استفاده می شود.

وی گفت: وقتی از مالک باشگاه منچسترسیتی پرسیدند چطور توانستی در یک سال 3 قهرمانی به دست بیاوری، تنها پاسخ داد: من کاری نکردم و فقط مدیرانم را درست انتخاب کردم.

مدیرعامل اسبق تراکتور گفت: این مهم ترین اصل خواهد بود که اگر قرار است اصولی کاری انجام بدهی باید مدیران را درست دربیاوری. با انتخاب مدیران مناسب می توانید به موفقیت برسید و اگر مدیران درست انتخاب نشوند همین اتفاقات می افتد که برخی از مدیران می آیند و با مشغله کاری خود به هواداران قول می دهند اما در نهایت هواداران و باشگاه چیزی عایدشان نمی شود. .

مدیران با چه معیارها و شاخص هایی هزینه های میلیاردی می کنند؟

درودگر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باشگاه استقلال یک مهلت دیگر از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی های خود بگیرد، خاطرنشان کرد: بعید می دانم باشگاه استقلال بتواند 150 روز دیگر مهلت دیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد. خاص اتفاق خواهد افتاد این کار فقط یک زمان بر باشگاه است و باید اساس کار انجام شود. چرا یک باشگاه باید 800 میلیارد در کشور ما هزینه کند؟ این پول روی چه معیارها و شاخص هایی برای یک بازیکن یا مربی هزینه می شود. حاکمی که از جیب خود خرج نمی کند و همه این هزینه ها از جیب مردم پرداخت می شود و باید پاسخگوی این هزینه ها باشد. اگر این هزینه ها از جیب مدیر خارج شود حاضر است آن مبلغ را خرج کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید