مهاجم جدید پرسپولیس به زودی جذب می شود؟ یحیی شرط گذاشت

مهاجم جدید پرسپولیس به زودی جذب می شود؟  یحیی شرط گذاشت

یحیی گل محمدی همچنان معتقد است که تیم فوتبال پرسپولیس باید حداقل یک مهاجم جذب کند تا با عبدی و پاکدل تا حدودی احساس راحتی کند. در تمام هفته ها و ماه های گذشته اسامی زیادی به عنوان کادرفنی برای قرمزها مطرح شده است. از کی راش استنلی گرفته تا پریرا و بابای و حتی شروین کبیر هیچ کس نمی داند که او در لیست یحیی است یا خیر، اما در نهایت هیچ کدام از این افراد نتوانستند به پرسپولیس منتقل شوند. حالا با اتمام زمان و نقل و انتقالات نیم فصل، پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن آزاد، مهاجم خارجی است.

برهمین اساس چندین ایجنت که رابطه خوبی با یحیی دارند، فیلم های زیادی از مهاجمان بی حاشیه در اختیار گل محمدی قرار داده اند و یحیی دوست دارد یکی از آنها به پرسپولیس برود. اما واقعیت این است که یحیی همان طور که پیش از این در نشست های خبری خود گفته بود، اعتقاد چندانی به انتخاب بازیکن از فیلم ندارد و تاکید می کند که برای انتخاب بازیکن باید فوتبالش را از نزدیک تماشا کند. به همه اینها ترس سرمربی پرسپولیس از جذب یک مهاجم ضعیف را هم اضافه کنید.

با این حال یحیی نمی خواهد اتفاقاتی که در زمان حضور استوکس و اوساگونا در پرسپولیس رخ داد برای او تکرار شود و به همین دلیل ترجیح می دهد برای جذب این مهاجم عجله نداشته باشد. حال باید دید پرسپولیس چه زمانی و در چه زمانی لیست خود را تکمیل می کند و از سهمیه آزاد خود بهره می برد. نکته جالب جذب مهاجم خارجی این است که یحیی گل محمدی بازیکنی می خواهد که از آمادگی بالایی برخوردار باشد و خیلی زود بتواند این کار را انجام دهد. در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. بنابراین یحیی از مدیران پرسپولیس خواست تا به فکر جذب بازیکنی باشند که حداکثر یکی دو ماه از اخراجش می گذرد و در شرایط بدنی خوبی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید