مهدی تاج کالا نوی را دور می زند؟

مهدی تاج کالا نوی را دور می زند؟

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران در فروردین 1402 با انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا اردوی خود را به پایان رساند که هنوز ترکیب فنی این تیم تکمیل نشده است.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران پس از هدایت این تیم درباره انتخاب مربیان جدید برای حضور در کادر فنی گفت: قطعا باید مربی ای را اضافه کنیم که سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشته باشد. نیمکت جام برای این تیم. ما در شرف افزایش کارکنان خود هستیم تا در همه موارد به عنوان مشاور، پشتیبانی و تدارکات در کنار هم باشیم. حتما یک مربی خارجی اضافه می کنیم.

پس از صحبت های قلعه نویی در نشست خبری جنجالی خود پس از بازی با روسیه، شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت یکی از مربیان خارجی سابق تیم ملی ایران در دوران سرمربیگری کارلوس کی روش مطرح و خیلی زود تکذیب شد. .

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز از حضور یک دستیار خارجی در کادر فنی تیم ملی خبر داد. این موضوع در حال بحث است. دستیاران ایرانی او نیز حضور دارند. خود کالانوی در مورد برنامه ها و دستیاران خود خواهد گفت.

با پایان تعطیلات نوروزی 1402، فدراسیون فوتبال گزینه هایی را برای دستیاری کالا نویی در نظر می گیرد، اما انتخاب نهایی سرمربی مورد نظر به سرمربی واگذار شده تا امیر کالا نویی را تعیین کند.

دیدار گاله نویی و تاج برای انتخاب سرمربی خارجی و عقد قرارداد دستیاران ایرانی اواخر فروردین ماه برگزار می شود. کالا نویی رزومه دو مربی شرکت کننده در جام جهانی 2018 و 2022 را بررسی کرد و پس از دیدار با تاج درباره انتخاب نهایی آنها تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی ایران در نظر دارد هر چه زودتر کادر مربیگری خود را تکمیل کند تا بهترین بازیکنان روز آینده فیفا یعنی 22 ژوئن تا 1 ژوئیه انتخاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید