مهلت ثبت نام اعتبارات خرید کالا برای خبرنگاران تا 20 بهمن ماه تمدید شد

ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923285

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای با اشاره به ثبت نام 2300 خبرنگار و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی، از تمدید مهلت ثبت نام تا 10 بهمن 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای با اشاره به ثبت نام 2300 خبرنگار و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی، از تمدید مهلت ثبت نام تا 10 بهمن 1401 خبر داد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تاکنون 2300 خبرنگار با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور درخواست خود را برای استفاده از این فرصت ثبت کرده اند، می افزاید: با توجه به تعداد درخواست مدیران مسئول و خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای دریافت وام خرید کالای ایرانی تا دهم بهمن ماه 1401 تمدید شد.

بر این اساس خبرنگارانی که در ۶ ماه گذشته دارای پرونده خبرنگاری تایید شده و به روز شده در کل سامانه رسانه کشور هستند، تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند با سامانه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

وام خرید کالای ایرانی در قالب تفاهم نامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت بازرگانی و وزارت خدمات حریم خصوصی رسانه ها؛ گزارشگران، صاحبان حق امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت هستند.

این فرصت به اصحاب رسانه به مبلغ 30 و 50 میلیون تومان و خرید انحصاری کالای ایرانی با 5 درصد تخفیف قابل پرداخت است. بر اساس این گزارش، نرخ سود وام بازپرداخت سه ساله 18 درصد محاسبه می شود.

همچنین ضمانت های لازم برای وام دیجیتال با سفته 30 میلیون تومان و وام دیجیتال با سفته 50 میلیون تومان ضامن کارمند (قراردادی، قراردادی یا رسمی) و یا کسر نامه از حقوق وام گیرنده

روند ثبت نام و اعطای وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست متقاضیان واجد شرایط به وزارت حراست در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید