“مهمان” ایرج طهماسب با عروسک های جدید


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817666

قسمت اول سریال «مهمان» با ارائه هفت شخصیت اصلی آن با بازی متفاوت ایرج طهماسب از تریبون نماوا عرضه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال عروسکی و کمدی مهمانی این روزها با اجرای ایرج طهماسب و کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی حسن هدادادی در شبکه سینمای خانگی در حال اجراست.

«مهمان» با صدای هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستیبیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی و با حضور بازیگرانی چون علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به همراه چند عروسک جدید. از ekklu ekklu سکوی نمایش هر پنجشنبه از ساعت 20 پخش می شود.

اولین قسمت از جدیدترین مجموعه عروسک های ایرج طهماسب سه شنبه دوم فروردین 1401 ساعت 20 پخش شد.

«مهمان» برنامه ای مفرح گفتگو محور است که ایرج طهماسب در کنار عروسک ها میزبان چهره های سرشناس عرصه هنر و ورزش است.

در کنار خانه جدید ایرج طهماسب که اخیرا به آنجا نقل مکان کرده است، تالار عروسی قرار دارد. این سریال با حضور بازیگران و عروسک های شاغل در این تالار عروسی با چالش ها و اتفاقات مفرحی همراه است که مانند دیگر آثار ایرج طهماسب گاهی در میان این داستان ها مسائل آموزشی را برای مخاطب بیان می کند.

شخصیت های عروسکی جدید مثل «شاباش»، «دی جی»، «کته خانم»، «قیمه خانم»، «خوشگل بابا»، «مشگل بابا»، «موشه» و «بچه» که اکثر آنها از کارمندان این تالار عروسی هستند. و یا به زندگی ایرج طهماسب اضافه می شوند تا اتفاقات جالبی ابداع کنند.

پشه “دوست زیبای بابا”.

ایرج طهماسب که از اوایل دهه 70 با سریال عروسکی کلاه قرمزی به آقای مویری ملقب بود و سال ها با حمید جبلی در عروسک و پسر عموی کلاه قرمزی همبازی بود، اکنون گروه و شخصیت های جدیدی دارد. خود شخصیت های اصلی سریال عروسکی کلاه قرمزی عبارت بودند از کلاه قرمزی، پسرخاله، آقای همساده، خانواده دور، جگر، پسر عمو، نوزاد، نوزاد، خانواده و گبی که سال ها برای مخاطب خاطره سازی کردند. این عروسک ها حضور ندارند و جای خود را به شخصیت های اصلی داده اند. نکته قابل توجه دیگر در این سریال عدم حضور حمید جبلی دوست دیرینه ایرج طهماسب در سال های اخیر و صداپیشه عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله در این «مهمان» است.

ایرج طهماسب در «مهمونی» کمی با مجری «کلاه قرمزی» متفاوت است. او دیگر میزبان نیست، در استفاده از شوخی و برخی کلمات راحت تر و آزادتر است و همین آزادی در شوخی کلامی با شخصیت ها و عروسک ها، «مهمان» را بسیار متفاوت کرده است.

“مهمان” مکان های مختلفی دارد و بنابراین اشیاء مختلفی را با خود حمل می کند. یکی از عوامل «مهمان» اجرای این نمایش است که هر قسمت با حضور تعدادی از بازیگران تئاتر همراه است که در اولین اپیزود «مهمان» سعید فیروزه و شعله عطایی نژاد نمایش «جعبه نبات» را بازی کردند. “.

هر قسمت از «مهمان» با حضور یک چهره سرشناس همراه است، قسمت اول این سریال بدون مهمان بود و در واقع شخصیت های اصلی این سریال و اجرای آن ها مهمان این «مهمان» بودند.

این برنامه در تمامی عناصر خود با موسیقی همراه است که با حضور ارکستری بزرگ تهیه و تنظیم شده است. سینا ذکایی رهبر، تنظیم کننده و نوازنده فلوت است و از دیگر نوازندگان این ارکستر می توان به علی ضرابی و رضا آذرنجات ترومپت، امیر حسام زبردست ساکسیفون، رامین براتی ترومبون، گیتار طاها مصاحری، آرمان ابراهیمی گیتار باس، درهمنو اباذری، سامان محمدین نبی اشاره کرد. پارسافر، سعید جهانگیری، مهدی یوسف بیک، فارس مخلسیان، میثم رضایی مهر، امین عطایی، مصطفی حیات غیبی، ویولن محمود عربانی، حمیدرضا محمدی محمدی رباب و طبلا رباب.

ایرج طهماسب خواننده تیتراژ ابتدایی و پایانی «مهمونی» به آهنگسازی امیر توسلی و نوازندگی میلاد نودست، نوازنده نایلون و گیتار آکوستیک است. متن های تیتراژ اول را سولماز نراگی سروده و تیتراژ دوم را حسین گیاضی ساخته است.

جدول پخش نمایش «مهمان» در تعطیلات نوروزی به شرح زیر است: قسمت دوم پنج شنبه 4 فروردین ماه، قسمت سوم سه شنبه 9 فروردین و قسمت چهارم پنجشنبه 12 فروردین ماه به صورت اختصاصی در ساعت پخش می شود. ساعت 8:00 بعد از ظهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید