مواجهه با 30 مرد و زن گرفتار در صحنه ای تلخ با مرگ / طرد عزرائیل

مواجهه با 30 مرد و زن گرفتار در صحنه ای تلخ با مرگ / طرد عزرائیل

روز جدید جعفری روحی گفت: 30 شهروند زنجانی بر اثر نشت گاز در یک مجتمع مسکونی در منطقه پونک مسموم شدند.

جعفری روحی رئیس اداره اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی استان زنجان گفت: ساعت 20 و 4 دقیقه روز یکشنبه 5 دی ماه طی تماس یکی از شهروندان با اورژانس، تعدادی از اعضای خانواده دچار گاز گرفتگی شدند. مجتمع نیکان در شهر پونک; دقایقی پس از دریافت این سیگنال موارد مشابه در سایر واحدهای مسکونی مجتمع نیز به ثبت رسید که بلافاصله شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه افراد مسموم شده پس از معاینه اولیه به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) زنجان منتقل شدند، افزود: 30 شهروند زنجانی بر اثر نشت گاز در یک مجتمع مسکونی دچار مسمومیت شدند که حال هیچ کدام وخیم نیست. «و حالشان بد نیست و پس از دریافت اکسیژن بهبود یافته اند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: این حادثه فوتی نداشته است.

امیر فضلی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و ایمنی زنجان نیز گفت: در پی اعلام انتشار گاز دی اکسید کربن در آپارتمان های آرارنیکان در منطقه پونک زنجان، آتش نشانان از ایستگاه 3 در محل حاضر شدند.

وی افزود: نیروها پس از حضور در صحنه متوجه شدند ساکنان مجتمع احرار نیکان بلوک 1 و 2 به دلیل عدم استفاده از دودکش دچار سردرد و حالت تهوع شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی زنجان علت این حادثه را انتشار گاز دی اکسید کربن از موشک مجتمع عنوان کرد و ادامه داد: این مشکل 30 نفر از ساکنان را مسموم کرده است.

امیرفضلی با اشاره به اینکه زانو در خروجی دودکش باعث بروز این حادثه شده است، گفت: از شهروندان می خواهم در فصول سرد سال نکات ایمنی را در این موارد رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید