مورد عجیب سانتا کلارا برای محمد محبی

مورد عجیب سانتا کلارا برای محمد محبی

ماجرای پرداخت قسط دوم انتقال محمد محبی به استقلال، مشکلات مالی را برای باشگاه استقلال ایجاد کرد که به نظر می رسد دلیل اصلی پرداخت نشدن این مبلغ از آخرین روزهای پرداخت این مبلغ بوده است. اقساط آن مصادف با بازگشت علی فتح الله زاده به باشگاه بود و تا قبل از آن اقدامی صورت نگرفت.

باشگاه استقلال تاکنون 90 هزار یورو از مبلغ 230 هزار یورویی را پرداخت کرده و تاییدیه آن را نیز دریافت کرده است اما برای پرداخت مابقی مبلغ مشکلاتی وجود دارد. در حالی که پیش از این علیرغم تلاش باشگاه، دو بار مبلغ پرداختی سوئیفت به دلیل مسائل تحریمی برگردانده شده بود، اما اکنون مبلغ باقیمانده به درخواست سانتا کلارا برگردانده یا تایید نشده است. به همین دلیل مدیران به دنبال راه حلی هستند که مشکلی برای باشگاه ایجاد نکند.

از سوی دیگر در ابتدای این انتقال و در دوره مدیریت قبلی، باید پول انتقال امیرحسین حسین زاده به شارلوا در همان کشور پرتغال به حساب سانتا کلارا واریز می شد تا باشگاه استقلال با انتقال وجه و حضور محبی مشکلی نداشتم بدون درز بود ولی با پیگیری ها مقرر شد که اینطور نباشد نه تنها این اقدام انجام نشد بلکه مقداری از پول شارلوا همچنین به حساب باشگاه استقلال واریز شد و تعدادی دیگر باقی ماند و هیچ اقدام دیگری در این مورد صورت نگرفت.

اما برخلاف اخبار منتشر شده، باشگاه استقلال از سانتا کلارا درخواستی برای فسخ قرارداد و بازگرداندن محبی نکرده است. مدیران استقلال با تایید 90 هزار یورو و مستندات اقدامات انجام شده برای پرداخت مابقی مبلغ، سعی کردند حسن نیت خود را به مدیران سانتا کلارا ثابت کنند و به آنها اطمینان دادند که علیرغم مشکلات پرداختی، در صدد تسویه حساب هستند. . با توجه به اینکه باشگاه سانتا کلارا نیز از پرداخت نقدی خودداری کرد، باید دید مدیریت فعلی باشگاه چگونه می تواند این بن بست را باز کند و نگرانی از ادامه حضور محبی را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید