پیام استقلال در مورد آخرین وضعیت محمد محبی

پیام استقلال در مورد آخرین وضعیت محمد محبی

به گفته محمد محبی در خصوص انتقال دائمی اش به استقلال و مصاحبه امروز این بازیکن، باشگاه استقلال بیانیه طولانی را به نقل از رئیس اداره حقوقی این باشگاه منتشر کرد.

محبی طی مصاحبه ای اعلام کرد: دوست دارم فصل آینده در استقلال باشم اما مدیران این باشگاه 20 روز هیچ توافقی برای من و استقلال انجام ندادند. 40 روز مانده به پایان لیگ، مدیر برنامه های من به مدیران باشگاه گفت که باید هر کاری که لازم است انجام دهند تا من بمانم و من هم 2 هفته پیش به آقای حجت کریمی و مدیران باشگاه گفتم که دیگر تا پایان لیگ فرصت ندارید. پایان هفته، اما به هیچ توافقی نرسیده اند.

تصویر اولین نامه باشگاه استقلال به باشگاه سانتا کلارا برای آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد محمد محبی.

باشگاه استقلال نیز برای ارائه توضیحاتی در این خصوص بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانیم:

با توجه به قرارداد آقای محمد محبی بازیکن گرانقدر این باشگاه اقدامات انجام شده توسط باشگاه و شخصاً جناب آقای کریمی سرپرست محترم مدیرعامل باشگاه جهت روشن شدن اذهان هواداران عزیز:

1- قرارداد قرضی آقای محمد محبی دارای بند خرید دائمی به مبلغ 600000 یورو می باشد که باشگاه می تواند قرارداد این بازیکن را تا تاریخ 31 می 2023 (10 ژوئن) کتباً به باشگاه سانتا کلارا دائمی کند تا این بند فعال شود. .

2- آقای کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه در تاریخ 18 خردادماه با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه سانتا کلارا اعلام کرد که باشگاه استقلال قصد دارد بند خرید دائمی این بازیکن را فعال کند و از باشگاه سانتا کلارا خواست شماره حساب باشگاه را ارائه دهد. و شرایط پرداخت.اعلام استقلال

3- باشگاه سانتا کلارا در همان روز در ایمیلی به باشگاه پاسخ داد که به دلیل عدم پرداخت کامل مبلغ انتقال وام (مبلغ 140000 یورو مسدود شده در بانک واسط به دلیل تحریم های شدید)، انتقال وام قرارداد د -ن محبی منقضی شد. بنابراین بند خرید دائمی 600 هزار یورویی این بازیکن دیگر برای باشگاه استقلال اعتبار ندارد و بازیکن باید به باشگاه سانتا کلارا بازگردد. (البته ادعای باشگاه سانتا کلارا با تصمیم فیفا که فسخ قرارداد را نپذیرفت مغایرت دارد)

4- در تاریخ 15 تیرماه آقای کریمی طی نامه ای رسمی به باشگاه سانتا کلارا اعلام کرد که مشکلات ذکر شده مربوط به دوره مدیریت وی نیست و مدیریت باشگاه استقلال تغییر کرده و با وجود اینکه مبلغ بلوکه شده قبلی هنوز تغییر نکرده است. به حساب باشگاه برگردانده شد بر اساس حسن نیت، باشگاه استقلال حاضر است 140 هزار یورو باقی مانده را به حساب باشگاه سانتا کلارا برگرداند و از باشگاه سانتا کلارا خواسته است تا برای پرداخت این مبلغ، اطلاعات حساب بانکی خود را به باشگاه استقلال اطلاع دهد. همچنین به باشگاه سانتا کلارا اطلاع داده شد که طبق تصمیم فیفا قرارداد قرضی برای انتقال آقای محبی به استقلال فسخ نشده است و علیرغم پیگیری پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS)، باشگاه استقلال همچنان حق دارد. برای استفاده از بند خرید دائمی بازیکن را تحت قرارداد حفظ می کند. با تمام این جوانب باز هم بر اساس حسن نیت حاضر است با این باشگاه برای انتقال آقای محبی به باشگاه استقلال مذاکره کند.

5- با توجه به عدم ارسال پاسخ، باشگاه استقلال روز بعد در ایمیل دیگری جهت یادآوری اعلام کرد که منتظر پاسخ باشگاه سانتا کلارا است.

6- در تاریخ 17 تیرماه آقای کریمی سرپرست مدیرعامل باشگاه طی نامه ای نماینده رسمی خود را جهت مذاکره حضوری در پرتغال به باشگاه سانتا کلارا معرفی کرد و برای حضوری به باشگاه سانتا کلارا پرتغال آمد. -چشم مذاکرات صورت.

7- پس از مذاکرات نماینده موقت مدیرعامل باشگاه با تیم پرتغالی، اعلام شد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی (که در دوره مدیران قبلی اتفاق افتاده است) و همچنین عدم پرداخت از کل مبلغ انتقال وام (دوباره در دوره مدیران قبلی) حاضر است. آنها با باشگاه استقلال مذاکره نمی کنند و با باشگاه های دیگر هم برای انتقال آقای محمد محبی مذاکره کرده اند.

پاسخ باشگاه سانتا کلارا به نامه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بند خرید دائمی محمد محبی به دلیل پرداخت نشدن 140 هزار مبلغ وام امکان پذیر نیست.

همانطور که در بالا ذکر شد باشگاه استقلال و به سرپرستی آقای کریمی سرپرست محترم باشگاه تمام تلاش خود را برای انجام این انتقال انجام داد و تمام تلاش خود را برای جذب آقای محمد محبی انجام داد. بنابراین وعده های بد و بدرفتاری هایی که در گذشته در خصوص قرارداد آقای محبی رخ داد، تلاش های فراوان مدیرعامل محترم باشگاه را بی نتیجه ساخت.

در نتیجه با توجه به مطالب مطرح شده تنها فردی که می تواند به آقای محبی برای ماندن در تیم استقلال کمک کند خود آقای محبی است و امیدواریم بر همین اساس به اقدامات مثبت خود و رضایت مدیران باشگاه سانتا کلارا ادامه دهد. چون زمانی که باشگاه به او رضایت نمی دهد بازیکن می تواند اعلام کند که در سانتا کلارا می ماند یا فقط به باشگاه استقلال می رود و باشگاه سانتا کلارا نمی تواند بدون رضایت او بازیکن را به باشگاه دیگری بفرستد.

رئیس دپارتمان حقوقی باشگاه
احسان حیدری شهباز

دیدگاهتان را بنویسید