نام مستعار عجیب کلارا و دوستانش برای شکیرا

پس از اینکه مشخص شد شکیرا نام زن جوان را “مگس مرده” گذاشته است، شریک جدید و دوستان پیکه شروع به نام مستعار خواننده کلمبیایی کردند. این اطلاعات اخیرا در برنامه اسپانیایی “Mitre Live” فاش شد. روبرتو آنتولین، روزنامه‌نگار اسپانیایی می‌گوید: «بدیهی است که همه روی شکیرا متمرکز شده‌اند، اما کلارا 23 ساله است و ناگهان همه این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر کسی در اینجا مقصر است، این پیکه است. کلارا و دوستانش شکیرا را پیرزن و جادوگر خطاب می کنند. «بعد از اینکه متوجه شدند خواننده کلمبیایی کلارا را مگس مرده خطاب کرده است، از این وضعیت عصبانی شدند و به همین دلیل این لقب را به او دادند.

روبرتو آنتولین همچنین اشاره کرد که کلارا 23 ساله از توجه ناشی از رابطه اش با پیکه راحت نیست و اکنون به یک روانشناس مراجعه می کند.

آنتولین گفت: «کلارا چیا مارتی در اواسط درمان روانشناختی است، او اوقات خوبی را سپری نمی‌کند و قرار گرفتن مداوم در رسانه‌ها بر او تأثیر گذاشته است. فقط فکر کنید اینجا در اسپانیا، یک صاحب رستوران ژاپنی کلارا و پیکه را بیرون انداخت، زیرا او طرفدار شکیرا بود.

این روزنامه نگار همچنین می گوید کلارا در حال دفاع از خود است و بیان می کند که در پایان رابطه این خواننده و فوتبالیست سابق دیگر صمیمی نبودند و مدعی شدند که با هم رابطه ندارند.

آنتولین گفت: “آهنگ های شکیرا جنجال رسانه ای ایجاد کرد و کلارا خوشحال نبود. “این مرد باید از خود محافظت کند و به همین دلیل است که او و دوستانش این لقب را به شکیرا داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید